“Prachtig gelegen en erg relaxt!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alphen aan den Rijn, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Prachtig gelegen en erg relaxt!”
Beoordeeld op 13 augustus 2014 voor een verblijf in augustus 2014

Hier zijn we vier nachten gebleven na ons verblijf van even zoveel nachten in Trentino. Prachtig gelegen in de Noord Toscaanse heuvels tegen de Chianti streek. Een mooie oude boerderij die erg sfeervol verbouwd is. De algemene ruimtes stralen een luxe atmosfeer uit en heel mooi gedecoreerd met veel hout, kussens, strak gestucte wanden en veel mooie grijstinten. Nadeel was wel het buitenmeubilair op het terras en in de ontbijtruimte. Leuk om te zien (metalen stoeltjes en metalen klaptafeltjes in Parijse sfeer) maar zat voor geen meter. Uiterlijk ging hier duidelijk boven functionaliteit. De ligbedden en stoelen bij het zwembad waren wel weer erg prettig en comfortabel.

De kamer was mooi, ruim en schoon (belangrijkste!). Alleen was er vrij weinig verlichting waardoor de kamer wat donker was 's avonds. De TV had maar 4 Italiaanse zenders maar TV kijken deden we uiteraard nauwelijks dus dat kon mij niet echt schelen. Enige echte minpunt was de badkamer. Wel netjes maar het douchescherm was erg goedkoop uitgevoerd. Dat strookte echt niet met de rest van de uitstraling van het complex. Het lekte ook aan alle kanten waardoor de badkamer na twee douche sessies een waterballet was geworden. Geld was op? Ook de WC was een verhoogde senioren variant. Eentje waar je steeds van af viel zowat. Nee, de badkamer moet echt verbeterd worden!

Het ontbijt was pover maar verder goed. Antonella (de dame die het ontbijt 's ochtends verzorgde) was erg vriendelijk en haar cappuccino werkelijk verrukkelijk! Maar ik miste wel lekker hartig broodbeleg. Geen kaas of vlees of een gekookt eitje. Jammer maar van € 5 kan je dan ook niet veel verwachten.

Eén ding waar ik mij veel steeds meer aan irriteer (op meerdere plekken overigens) is het gebrekkige WiFi. Dan deed hij het weer wel (signaal zwak) en dan weer niet. En iedere keer opnieuw inloggen,... Dat kan vandaag de dag toch veel beter? Iedereen wil graag Facebooken, Appen of wat werk doen en mail checken?

Voor deze aantal dagen heb ik mij (en mijn vriendin) heerlijk vermaakt en er liggen zeer leuke uitstapjes in de directe omgeving. Firenze, Pistoia enz. Kortom een aanrader voor een weekje. Langer dan dat gaat denk ik vervelen.

Vincent Nieuwenburg

Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
14 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Rustpunt”
Beoordeeld op 19 mei 2014 voor een verblijf in mei 2014

Een prachtig sfeervol huis met een geweldig uitzicht. Het ligt erg rustig. De kamer is ruim en comfortabel. De badkamer is keurig. Het ontvangst was hartelijk. Rondom het huis kun je lekker genieten van de zon en zonodig van het zwembad. Alle comfort is aanwezig. Het ontbijt was heerlijk.
enige minpunt; het bed lag niet zo lekker.

Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren