TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 1 van 56 Restaurants in Vinci
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op vrijdagavond hier gegeten. De weg er naar toe is al een belevenis op zich maar het eten, de sfeer en de bediening overtreft alle verwachtingen. Je krijgt het 5-gangenmenu van die dag en dat zijn typisch Toscaanse gerechten. Alles met zorg klaargemaakt en met liefde uitgeserveerd. De vrolijke ober, die een beetje Engels spreekt maar blijft zeggen dat hij niet zo goed Engels spreekt, zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Vol trots laat hij ook de oven zien waarin alles wordt gegaard. Het voorgerecht van antipasti was een plaatje, de 2 pasta’s erna boterzacht en heerlijk op smaak. De mixed grill was mals, het vlees lekker gekruid en de aardappeltjes erbij maakte het plaatje compleet. Wij hebben genoten en komen zeker terug!

Datum van bezoek: september 2019

11 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het gezin hier wezen eten, en maar hopen dat de kinderen (waaronder een kieskeurige puber...) het zouden lusten. Nou, ze vonden het heerlijk! Ondanks dat er geen frisdrank was (water of wijn), zaten we ruim drie uur en vijf gangen later allevier even vol weer in de auto. Gezellig in de tuin tussen voornamelijk Italianen.
Als voorgerecht verschillende hapjes en bruschetta’s, vervolgens kregen we een heerlijke ravioli met mozzarella (kids een kleinere portie maar de puber vond het zo lekker dat ik mijn bord moest afstaan ;-)), toen een pasta ragu en daarna een mixed grill van varkensvlees en T-bonesteak. Supermals en lekker, uit de houtoven. Ook de toetjes en wijnen waren heerlijk. Lang verhaal kort: DOEN!!!

Datum van bezoek: juli 2019
19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren met mijn schoonouders op vakantie in Vinci en hebben hier de eerst avond gegeten. Wat een geweldige ervaring. Het ligt er achteraf dus je moet even weten waar je heen moet. Het restaurant zit in een mooie oude boerderij. De ober sprak niet heel veel Engels maar genoeg om ons uit te leggen wat we gingen eten. Service was verder ook erg goed.

Het eten was heel veel en alles was erg lekker. Vlees en de aardappelen komen uit de houtoven en waren erg goed bereid. Er is geen menukaart maar een vast menu, dus voor mensen met allergieën of die niet alles lusten misschien niet de beste plek (of je Italiaans moet goed genoeg zijn om eea na te vragen)

Wij zijn redelijk grote eters maar hebben niet alles opgekregen en twee van ons hebben uiteindelijk een dessert genomen.

Als je in de buurt bent moet je hier eigenlijk gegeten hebben.

15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ontzettend leuk restaurant op een moeilijk te vinden plek!
Zeer gastvrij erg lekker eten , eigenlijk veel te veel zodat er geen dessert meer bij kon.
Hier smaakt tomaat nog zoals het hoort.
Simpel maar heerlijk en erg goed.

5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

3 september samen met mijn vriend hier gaan eten na het lezen van rescensies op Tripadvidor.
Wat een ervaring. Wij hebben ons nog nooit ergens zo welkom gevoeld en nog nooit zo lekker gegeten.
Met dank aan moeders de kok en zoonlief als gastheer, die van gekkigheid niet wist hoe hij het zijn gasten naar hun zin moet maken. En dat alles voor een zeer schappelijk prijs.
Als je in de buurt bent en je wilt echt een keer de Italiaanse/Toscaanse keuken ervaren is dit absoluut een aanrader.

Reizigers die La Burra di Vinci bekeken, bekeken ook

Vinci, Provincie Florence

Lamporecchio, Province of Pistoia
Vinci, Provincie Florence

In La Burra di Vinci geweest? Deel je ervaringen!