“Heerlijk gegeten”

Salefino Vino e Cucina
Geclassificeerd als nr. 7 van 542 Restaurants in Siena
Keukens: Italiaans
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Iets buiten het toeristisch centrum van Siena gelegen ligt hier deze culianire parel. Hoogstaande, originele gerechten met een Italiaanse basis, lekkere wijnen en prima personnlijke bediening. Een top adres!

Schrijf een beoordeling

8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met z'n tweeën. Antipasti en primo platti gedeeld en netjes op 2 bordjes gekregen zonder er voor te vragen. Lam en octupus waren beiden heerlijk! Relaxte plek en zeer vriendelijke bediening. Top!

3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten elke gerecht op de kaart werd uitgebreid uitgelegd ook bij de wijnen werden er als je wilde uitleg geven. Top tent

25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was super, bediening was top en de wijn was geweldig. Voor 70eu voor 2 personen was de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed.

6 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Toprestaurantje in Siena. Wij kregen een warm welkom in de zaak en een gratis campari. De kaart was in het Engels maar ze werd ons ook nog eens in detail uitgelegd. De mensen in deze zaak zijn er zeer gepassioneerd met bezig. Het eten van ons zowel de starter, hoofdgerecht als nagerecht waren allemaal top. Als we er dan toch een favoriet moeten uitkiezen van de avond kiezen we de kabeljauw. Heerlijk. Voor ons een superavond in het mooie Siena

Reizigers die Salefino Vino e Cucina bekeken, bekeken ook

In Salefino Vino e Cucina geweest? Deel je ervaringen!