“Heerlijk eten voor een perfecte prijs”
Beoordeling van Osteria di Castelvecchio

Osteria di Castelvecchio
Geclassificeerd als nr. 22 van 536 Restaurants in Siena
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien we graag op piazza Campo hadden gegeten , dit niet kon ,vanwege de giga onweersvliegje ( smerig gewoon) overal buiten op deze avond zijn we in deze Osteria beland . Onderin de kelder , heerlijk koel . Het eten was uitstekend . Bediening goed en vriendelijk .Klein puntje
Muziek dreunde te hard door de boxen beneden . Maar prima eetgelegenheid .

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Osteria di Castelvecchio
Bekijk de nieuwste beoordelingen

11 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant is mooi gelegen, heel dicht bij historisch centrum, leuke lokatie, maar iets afgelegen maar bij deze geen probleem (adres gekend). Bij aankomst waren er nog meerdere vrije tafels maar na 10min zat alles netjes vol. Vooral de pasta rossa viel in de smaak. Bediening was zoals het hoort (vlot en vriendelijk). De rekening viel echt mee, 4xpasta, fles wijn, 2 flessen water... 65€! Superdeal!

22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De avond dat we er waren draaide er een 3D film bij de dom en het schip. Deze begon om 9 uur voor de tijd wilde we een hapje eten. In het restaurant overlegt of dat kon. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was uitermate vriendelijk. De kok kwam ook een aantal keren en keek voldaan toen hij alle mensen zag genieten van het eten.

17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij. Vriendelijk. Niet opdringerig om te verkopen. Super lekker en verzorgd. Ik kom direct terug als ik nog eens in Siena ben.

29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening! Spontaan aanbod om gerechtjes voor de kinderen te maken was niet nodig, want er is volop keuze van de kaart. Aanrader!

Reizigers die Osteria di Castelvecchio bekeken, bekeken ook

Siena, Province of Siena

In Osteria di Castelvecchio geweest? Deel je ervaringen!