“Zeer zeer lekker”

Geclassificeerd als nr. 41 van 584 Restaurants in Siena
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Selfservice, binnen gaan bestellen.
Maar wat is dit lekker!! Een echte aanrader!
Je proeft de verse producten. Ook een leuke wijnkaart

Datum van bezoek: oktober 2017

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker.. ga vooral voor een proeverij! Heerlijke kazen, worst en 'toastjes'. Prijs voor 2 personen vanaf €10,-
Zitten buiten in een klein straatje, beetje hipster.

Datum van bezoek: augustus 2017
11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevonden vanuit recensies vanaf tripadvisor, even zoeken maar absoluut de moeite waard.
Ons laten verrassen qua eten en dat was een plank vol heerlijke vleeswaren, kazen en fruit.
Tezamen met een zalige rode wijn kon onze avond niet meer stuk
Ga ......... en geniet!!

Datum van bezoek: augustus 2016
9 juni 2016 beoordeeld

Deze plank volgeladen met soorten vleeswaren, kazen en andere lekkernijen was een hoogtepunt van mijn verblijf in Siena! Ook het interieur is erg origineel en je zou er alleen al een uur kunnen zijn om naar alle kunstwerkjes aan de muur te kijken. Bediening is ook erg vriendelijk.

Datum van bezoek: mei 2016
14 september 2015 beoordeeld

Deze wijnbar is beslist een klein omweggetje waard als je in Siena bent. Op de plank tref je verschillende kaas- en vleessoorten aan. Een culinair hoogtepunt en met recht een aanrader.

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die La Prosciutteria Siena bekeken, bekeken ook

Siena, Province of Siena

In La Prosciutteria Siena geweest? Deel je ervaringen!