“gezellige plek”
Beoordeling van Antica Osteria da Divo

Antica Osteria da Divo
Geclassificeerd als nr. 10 van 560 Restaurants in Siena
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Bezorgen, Reserveringen
18 juli 2017 beoordeeld

Unieke locatie , net alsof je in een grot zit, met een vriendelijke bediening , doch ontbrak de spontaniteit dewelke je wel in de meeste niet toeristische plaatsen hebt. Het eten was lekker , wel prijzig en zeker geen hoogvlieger op culinair vlak zoals sommigen beweren. Leuk om eens te doen, maar zou er niet speciaal voor omrijden.

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Exelente kwaliteit met geweldige persoonlijke bediening. Fair price! Heerlijk na een stads dagje Siena

27 september 2015 beoordeeld

We konden om 2130 uur terecht, maar toen we binnen waren werden we tot spoed gemaand omdat de keuken ging sluiten. De bediening was vooral bezig met afsluiten en het voorbereiden van de volgende dag. Het eten was okee maar het is geen echt avondje uit geworden. Het was de forse rekening niet waard.

30 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten hier. Bediening was vriendelijk. Eten was goed maar prijs technisch een beetje te hoog geprijsd. Wellicht door de locatie te verklaren.

15 augustus 2015 beoordeeld

Op basis van de beoordelingen op Tripadvisor kozen we voor dit restaurant. Kregen een mooie tafel in een rustige hoek. We kozen voor een gerecht met truffel en dat was heerlijk. De truffel werd vers geschaafd en dat ook nog zeer royaal. Dit alles begeleid door een mooie wijn maakte dit een heerlijke avond besloten met een heerlijke wandeling door Siena.

Reizigers die Antica Osteria da Divo bekeken, bekeken ook

Siena, Province of Siena
Siena, Province of Siena

In Antica Osteria da Divo geweest? Deel je ervaringen!