“Heerlijk eten, goede sfeer”
Beoordeling van Te Ke Voi? (Siena)

Te Ke Voi? (Siena)
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Snelle hap in Siena
Keukens: Pizzeria, Street food
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij dit gezellige restaurantje geluncht tijdens ons bezoek aan Sienna. De focaccia en de pasta waten heerlijk! De medewerkers waren heel vriendelijk en wilden graag helpen bij het maken van je keuze. Binnen was de temperatuur prima. Het terras ziet er gezellig uit en zat de hele tijd vol.

Datum van bezoek: juni 2018

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten, zeer vlotte bediening! Geen zaak puur gericht op toeristen, echt een aanrader!
Kwaliteit en smaak!

Datum van bezoek: mei 2018
3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen hier langs tijdens ons bezoek in Siena en zagen de mensen zitten met heerlijke burgers!
Self service binnen bestellen en betalen en via een pieper wordt je opgeroepen om binnen af te halen om het vervolgens op te eten op het terrasje of binnen.

Wij gingen voor de burger en focaccia die je zelf kon samenstellen.
Erg lekker en betaalbaar en op een top locatie naast het piaza del Campo.

Zeker de moeite waard voor de lunch!

Datum van bezoek: september 2017
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Simpel, correct, vriendelijke bediening. Even bestellen aan de toog, wachten op het belletje en smullen van eenvoudige gerechtjes, panini, slaatje, of pasta, allemaal lekker bereid

Datum van bezoek: juli 2017
2 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend eenvoudig maar gewoon lekker! Centrale locatie met terras en binnen uitzicht op het plein. Even geen zin in uitgebreid authentiek Italiaans maar wel zin in kwalitatief lekker eten dan is dit de plek! Heerlijke dingen, goede hamburgers, pizza's en andere lekkere dingen. Uiterst vriendelijke bediening en qua prijs/kwaliteit perfect.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Te Ke Voi? (Siena) bekeken, bekeken ook

Siena, Province of Siena

In Te Ke Voi? (Siena) geweest? Deel je ervaringen!