“Pareltje”

Keukens: Wijnbar
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk zaakje in centrum sienna. Uitsluitend lokale producten (ook te koop om mee naar huis te nemen), lekker eten, betaalbare wijnkaart met erg leuke wijnen, goede sfeer, attente bediening. Kortom, heel italiaans en zeker de moeite waard. Ik ben in ieder geval blij dat ik het heb ontdekt!

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekker gegeten en heerlijke wijn op. Zorg dat je dit restaurant niet gemist hebt in Siena.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker rustig geluncht uit de drukte met verse lokale ingrediënten. Echt de moeite om een straatje om te lopen

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier heerlijk geluncht met het gezin. De inrichting is geweldig! De bediening is attent en de broodjes heerlijk. Wij vonden de toetjes ook geweldig. Uitstekende tiramisu en een dessert met ricotta geheten, we gaan zeker terug als we weer in Siena zijn. Goede prijs kwaliteit.

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima plek om even tussen "locals" van streekproducten te genieten.
Heerlijke koffie en prima broodjes en salades.
Aanrader!

Reizigers die Prètto bekeken, bekeken ook

In Prètto geweest? Deel je ervaringen!