Beoordeeld op 18 augustus 2018

Degelijk hotel waar weinig op aan te merken valt. Net buiten Siena en dus iets goedkoper en veel parkeerplaats
Vriendelijke mensen. Hotel heeft zwembad, maar voor de rest weinig faciliteiten. Ideaal als slaapplaats wanneer je Toscanië bezoekt, niet een hotel om de dag door te brengen.
Wel jammer gelegen aan twee drukke banen met toch wat lawaaioverlast van wagens. En weinig zaken dichtbij waardoor je altijd wagen (of bus) moet nemen.
Ontbijt zeer basic en jammer dat men geen lokale, lekkere producten serveert.

Kamertip: Kamer vragen die weg ligt van de baan
Datum van verblijf: augustus 2018
SANGALLO PARK H... S, Lo Staff van Sangallo Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2018

Beste Gast,
dank u voor het kiezen van ons hotel, de locatie op slechts 3 km van de muren van Siena wordt inderdaad zeer op prijs gesteld voor de rust en de afstand tot het verkeer. Het ontbijtbuffet biedt veel keuze, we vinden het jammer dat we niet hebben gevonden wat het lekker vond. We raden de keuze aan Comfort- en Superior-kamers aan die meer rust bieden. Alleen de Standaardkamers, die de laagste prijs hebben, geven op straat.

Beoordeeld op 2 juli 2018 via mobiele applicatie

Hotel heeft een prachtig uitzicht over Siena. Mooi zwembad en netjes onderhouden hotel. Zoals aangegeven ligt het hotel ietwat ver van het centrum maar prima te doen met de bus (5 min lopen - 1,20) of met de auto. Naar het centrum lopen zou ik zeker niet aanraden. Op aanraden van het hotel hebben wij geparkeerd bij het winkelcentrum voor we de stad in gingen. De volgende keer zou ik wel iets dichterbij gaan staan aangezien het zeker nog zo'n 25 min lopen was vanaf daar. Het ontbijt is prima, niet heel speciaal (typisch Italiaans ontbijt met croissantjes, yoghurt, cake, etc.)

Datum van verblijf: juni 2018

Geachte Gast,
Bedankt dat je voor ons hotel hebt gekozen, de locatie op slechts 3 km van de muren van Siena is namelijk erg populair vanwege de rust en de afstand tot het verkeer. We zijn blij dat we hebben genoten van het comfort en het panoramische uitzicht, we hopen je snel weer te verwelkomen.
Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 4 mei 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, buiten de stads drukte van Sienna. Simpel maar prima ontbijt, wij liepen altijd van hotel naar de stad. Voor 9-11 euro heb je een taxi enkele reis.

Schone kamers, aardige mensen. Prima hotel als uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Datum van verblijf: mei 2018
SANGALLO PARK H... S, Lo Staff van Sangallo Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2018

Beste Gast,
we danken u voor het kiezen van ons hotel, we zijn blij dat u genoten hebt van het comfort en de rustige locatie ... gefeliciteerd met het altijd wandelen naar de stad! Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 30 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel met schone kamers en goed ontbijt. Medewerkers bij de balie waren heel vriendelijk; geven je tips voor omgeving etc. Bushalte is op 5 min lopen, binnen 10 minuten ben je in centrum Siena. Zwembad was top, super uitzicht!

Datum van verblijf: augustus 2017
SANGALLO PARK H... S, Lo Staff van Sangallo Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2017

Geachte mevrouw Iris,
bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie in Siena We zijn blij dat alles was aangenaam, van de netheid tot het welkom van ons personeel.
De afstand van de muren van Siena is slechts 3,5 km, biedt rust en panoramisch zwembad, tussen de groene.
Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 9 juni 2017

Wij waren 8 nachten in dit hotel. Het ligt op een heuvel met royale eigen parkeerplaats. Prachtig uitzicht over de omgeving. Goede Wifi. prima kamer, neem wel de comfortkamer, ligt veel rustiger, aan de tuin i.p.v. aan de weg. Goed ontbijt, vriendelijk personeel. 24/7 receptie met een drankje en hapje voor redelijke prijzen. Badlakens beschikbaar en ruim voldoende ligstoelen. Heerlijk om een rustdagje bij het hotel te verblijven na steden bezoeken. je hebt wel de auto nodig als je naar een restaurant gaat. het is niet ver, maar je loopt op de weg, niet veilig. Wij hebben genoten.

Datum van verblijf: juni 2017
SANGALLO PARK H... S, Lo Staff van Sangallo Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2017

Geachte heer Bruinpet,
Dank u voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie in Siena. We zijn blij dat je vond het comfort van de kamers, rustige, ruime gratis parkeergelegenheid, gunstige ligging ten opzichte van de omgeving te genieten.
oprecht