“Aanrader ”
Beoordeling van Ristorante San Domenico

Ristorante San Domenico
Geclassificeerd als nr. 33 van 542 Restaurants in Siena
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Romantisch, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Barscene
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
8 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ravioli van de chef is super lekker! Vlotte en eerlijke bediening. Goede prijs-kwaliteitverhouding en een prachtig uitzicht vanop het terras.

30 december 2016 beoordeeld

's avonds hier een Pizza gegeten. Waarschijnlijk heb je hier overdag of in de zomer een mooi uitzicht richting de Dom, maar het was nu winter.
Deze zaak is wat meer op de toerist gericht, maar ik voelde me niet als zodanig behandeld, Hoewel wat duurder dan een doorsnee pizzeria was het gezien de kwaliteit ( ook van de wijn) wel waard.

19 september 2016 beoordeeld

Aangekomen bij het Hotel Alma Domus, ligt San Domenico 20 meter van de deur. het gezellige terras heeft een prachtig zicht op de stad Siena zelf met de verlichte Duomo en toren op Piaza del Campo.

Er liggen nog 2 restauranten links en rechts van San Domenico, maar geen kan de gezelligheid evenaren. De bediening is vlot en zeer vriendelijk. Kom je een tweede maal de dag erna opnieuw dineren, reken maar op een proseco van het huis en een digustief! Het eten wordt zeer verzorgd klaargemaakt en komt mooi warm en snel aan tafel.

Ik heb er persoonlijk 2x de Pasta Pesto Siena na elkaar besteld omdat het mij zo goed smaakte. en dan nog hebben we als koppel uiterst weining betaald. Met minder als €60 heb je als koppel -> Aperitief, liter wijn, 4x hoofdgerecht (mezelf en vriendin namen 2x de Pasta pesto) + degustief van het huis.

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk, snel restaurant met vriendelijk, goed Engels sprekend, personeel. Eten was lekker en niet duur. Prachtig uitzicht op Dom en kerk.

5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na aanraden van meerdere reviews hier op TripAdvisor 2 keer gegeten. Uitgebreide kaart met ook genoeg keus voor vegetariërs. Je zou er bijna alleen al gaan eten voor het uitzicht. Bediening was goed, zelfs de 2e keer toen ze eigenlijk onder bemand waren. Tagliatelle met pecorino, en Gnocchi met truffel zijn echte aanraders voor vegetariërs.

Reizigers die Ristorante San Domenico bekeken, bekeken ook

In Ristorante San Domenico geweest? Deel je ervaringen!