“Ook voor het uitzicht”
Beoordeling van Ristorante San Domenico

Ristorante San Domenico
Geclassificeerd als nr. 32 van 536 Restaurants in Siena
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Grote groepen, Romantisch, Barscene, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
30 december 2016 beoordeeld

's avonds hier een Pizza gegeten. Waarschijnlijk heb je hier overdag of in de zomer een mooi uitzicht richting de Dom, maar het was nu winter.
Deze zaak is wat meer op de toerist gericht, maar ik voelde me niet als zodanig behandeld, Hoewel wat duurder dan een doorsnee pizzeria was het gezien de kwaliteit ( ook van de wijn) wel waard.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Ristorante San Domenico
Bekijk de nieuwste beoordelingen

19 september 2016 beoordeeld

Aangekomen bij het Hotel Alma Domus, ligt San Domenico 20 meter van de deur. het gezellige terras heeft een prachtig zicht op de stad Siena zelf met de verlichte Duomo en toren op Piaza del Campo.

Er liggen nog 2 restauranten links en rechts van San Domenico, maar geen kan de gezelligheid evenaren. De bediening is vlot en zeer vriendelijk. Kom je een tweede maal de dag erna opnieuw dineren, reken maar op een proseco van het huis en een digustief! Het eten wordt zeer verzorgd klaargemaakt en komt mooi warm en snel aan tafel.

Ik heb er persoonlijk 2x de Pasta Pesto Siena na elkaar besteld omdat het mij zo goed smaakte. en dan nog hebben we als koppel uiterst weining betaald. Met minder als €60 heb je als koppel -> Aperitief, liter wijn, 4x hoofdgerecht (mezelf en vriendin namen 2x de Pasta pesto) + degustief van het huis.

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk, snel restaurant met vriendelijk, goed Engels sprekend, personeel. Eten was lekker en niet duur. Prachtig uitzicht op Dom en kerk.

5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na aanraden van meerdere reviews hier op TripAdvisor 2 keer gegeten. Uitgebreide kaart met ook genoeg keus voor vegetariërs. Je zou er bijna alleen al gaan eten voor het uitzicht. Bediening was goed, zelfs de 2e keer toen ze eigenlijk onder bemand waren. Tagliatelle met pecorino, en Gnocchi met truffel zijn echte aanraders voor vegetariërs.

31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van andermans beoordelingen hier gisteren gegeten. En we hebben genoten. Vooraf de aubergine gehad. Was net een heerlijke vegetarische lasagne. Als hoofd de gnocci met truffel en de tagliatelle met peccorino's. Was erg goed. Tiramisu na, viel mij persoonlijk tegen. Leek mij niet home made.
Maar toch zeker een aanrader om te eten. Vriendelijke bediening en goede prijs.

Reizigers die Ristorante San Domenico bekeken, bekeken ook

In Ristorante San Domenico geweest? Deel je ervaringen!