Beoordeeld op 16 juli 2019

Comfortabele kamer (met uitzicht), vriendelijk personeel bij check-in, zeer goede locatie aan de winkel-wandel straat, nabij het historische centrum. Ontbijtbuffet. (Betaal) parking ter beschikking...

Datum van verblijf: juli 2019
Minerva S, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Minerva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2019

r Sarah,

thank you for your stay and for your review.
All the best.

Beoordeeld op 26 april 2019

Zeer goed: vriendelijk ontvangst, aangename kamer met mooie badkamer. Er was steeds een mogelijkheid om een theetje te drinken op de kamer. Het enige minpuntje was het uitzicht van de kamer. Ook zeer uitgebreid en verzorgd ontbijt.

Datum van verblijf: april 2019
Elisabetta R, Proprietario van Hotel Minerva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2019

Dear guest,
many thanks for your stay and for your review. See you soon again in Siena and best regards from Hotel Minerva's staff

Beoordeeld op 14 april 2019 via mobiele applicatie

- Boek zeker een kamer met terras met prachtig uitzicht op de stad. Het zicht maakt de basic kamer en badkamer die een opfrisbeurt konden gebruiken ruimschoots goed!
- De parking van het hotel is goedkoop en super makkelijk!

- Ontbijt nogal summier (in de buurt zeker betere ontbijtzaken te vinden)
- Je moet ten laatste om 10h30 uitgecheckt zijn uit de kamer

Datum van verblijf: april 2019
Elisabetta R, Proprietario van Hotel Minerva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2019

Geachte klant,
bedankt dat je voor ons hebt gekozen.
Ik hoop dat ik in elk geval terug zou keren om Siena te bezoeken.
Een hartelijke groet van het personeel van Hotel Minerva

Beoordeeld op 3 september 2018

Alles aanwezig, een fijne plek voor een bezoek aan het mooie Siena! van parkeerplaats voor de auto tot elke dag schone handdoeken en een uitgebreid ontbijt buffet met heerlijke koffie/fruit en broodjes

Datum van verblijf: augustus 2018
MinervaSiena, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Minerva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2018

Dear guest,
many thanks for choosing our hotel. I'm happy to know you loved your stay in Siena and we hope you will come back to visit us again very soon.
Best regards from Hotel Minerva's staff

Beoordeeld op 3 september 2018

Wanneer je ook gebruik maakt van de parking, maak daar goede afspraken over. Wordt regelmatig dubbel verhuurd.De airco op de kamer is van uitstekende kwaliteit en is nagenoeg geluidsarm! Hygiëne uitstekend, elke dag schone handdoeken.

Kamertip: Indien mogelijk kamer aan voorzijde. Zijn erg vroeg bezig om ontbijt in orde te maken.
Datum van verblijf: augustus 2018

Dear guest,
many thaks for staying at Hotel Minerva. I'm glad to read that you enjoyed toiur stay at the hotel. We hope you will come back to visit Siena again in a near future and we send you our best regards.
Hotel Minerva's staff