Beoordeeld op 23 mei 2017

Hotel Garden heeft zijn naam niet gestolen, want het wordt omringd door een mooie tuin en een prachtig landschap.
Vanuit onze kamer had je ook een mooi uitzicht op de stad Siena zelf.
Het hotel heeft een mooi interieur en voelt warm en gezellig aan.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
De kamer zelf was netjes en de lakens en handdoeken werden regelmatig vervangen.
Er was wel iets te weinig bergruimte.
Om je dag goed te laten beginnen serveert men een fantastisch en kwalitatief hoogstaand ontbijt.
De kaart voor het diner is eerder beperkt, maar de wijnen zijn uitstekend!
Wat mij betreft is dit hotel een aanrader!

Kamertip: vraag zeker een superior room
Datum van verblijf: mei 2017
DirezioneGardenSiena, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2017

Dear vicescape,

thank you very much, we always try to give our best!
Do not esitate to contact us for a future stay in Siena.

My personal regards
Gianluigi Rubbioli

Beoordeeld op 21 mei 2017

We verbleven 3 nachten in dit hotel en die meer dan genoeg. Het hotel lijkt op de foto's mooier dan het in werkelijkheid is. Het ligt een stuk buiten het centrum van Siena, dus je moest met taxi of bus om een beetje 'leven' op te zoeken, want dat was in het hotel ver te zoeken. We verbleven in een kamer in een bijgebouw, waar we uitkeken op een soort wal, niet echt fraai. Kamer rook muf en was ingericht met, erg gehorig, badkamer met gebarsten tegels, verweerde spiegel, roestige kranen en klinken, etc. Maar het ergste was nog wel het kei- en keiharde matras; leek wel beton. Personeel had een vrij 'matte' uitdrukking, niet onvriendelijk, maar ook niet erg behulpzaam of attent. Het ontbijt was matig en als het druk is dan zijn de plaatsen onvoldoende. Wat we gehoopt hadden vor het restaurant was een teleurstelling, geen mensen een duur restaurant, in de stad was was veel beter. Met de bus naar de stad en een taxi terug was dus het alternatief. Buiten de grote parkeerplaats en het terras met mooi uitzicht, kan ik niets positiefs benoemen aan dit hotel. Vergane glorie!

Kamertip: De bijgebouwen zijn niet goed!
Datum van verblijf: april 2017

Dear lsc46,

I'm sorry to hear that many things have not gone right. We always do our best to accommodate you and give you a great service, both in Hotel, Restaurant and Outdoor Amenities such as the Terrace Bar, Pool and Tennis.

We strive to always engage qualified and multilingual staff to meet all your needs. Reading the reviews of other travelers fortunately our positive aspects come out, I'm very sorry that I have not read them in your comment

Confirm with me in advance if you want to come and test our service again, it will be my care to take care of the reservation and your stay.

My personal regards
Gianluigi Rubbioli

Beoordeeld op 18 mei 2017 via mobiele applicatie

Hotel heeft goede ligging,rustig .Standaard kamers hebben vaak uitzicht op een muur. Bedden zijn heel hard. Bediening in restaurant mat.personeel mat.Eten matig.Zwembad opent pas in juni.Afstand naar stad voor ouderen niet te helopen.niet echt een aanrader .

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 3 september 2016

Het hotel is sterk verouderd. Zowel de buitenkant, tuin, als het interieur , badkamer, sanitair.
Vriendelijk , behulpzaam personeel. Dit hotel is toe aan renovatie, locatie op zich is prima. Restaurant redelijk, ontbijt zeer matig zoals bijv.het fruit dat niet vers was, matige kwaliteit brood, koud ei etc.

Kamertip: renoveren hard nodig, oud sanitair
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 3 augustus 2016

Prijs kwaliteit naar Italiaanse normen zeker in orde. Hotel en twee bijgebouwen gelegen in een zeer grote en mooie tuin. Siena is te voet bereikbaar mits een fikse wandeling van een half uur. Goede parking aan het hotel zelf. Kamers zijn niet overweldigend maar wel heel aangenaam en groot genoeg. Heel groot en gezellig ontbijtterras met schaduw door bladerdak. Wel veel beton er rond. Zwembad was groot genoeg, redder aanwezig. Afhellende ligweide rond zwembad.Ligstoelen met afdakje boven hoofd. Personeel doet zijn job zonder meer.

Kamertip: Kamers in bijgebouw liggen het verst van zwembad en ontbijtterras, wel minste lawaai
Datum van verblijf: juli 2016