Beoordeeld op 20 september 2018

Goed hotel - zeer goed prijs/kwaliteit - ontbijt zeer uitgebreid en lekker - kamers ruim maar iets gedateerd (wij hadden premium kamer) - vroeg wakker wegens lawaai overlast (douche andere kamer + verkeer buiten)

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 2 oktober 2016

Je loopt vanuit het hotel heel gemakkelijk het oude centrum in. We hebben het zeer op prijs gesteld dat het hotel speciaal voor mijn dochter lactosevrije yoghurt aangeschaft had op ons verzoek. We hadden 2 communicerende kamers die gewoon goed waren. Niet heel bijzonder, maar voor deze stedentrip prima en voldoende ruim.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 25 mei 2016

Prima hotel, centraal gelegen om de meeste bezienswaardigheden te voet te kunnen bezichtigen. Zeer vriendelijke en bekwaam balie personeel. Zo werd een parkeerprobleem via valet parking in 5 tellen opgelost tegen een zeer acceptabele prijs.
Kortom wil je naar Siena, neem dan dit hotel.

Kamertip: Neem een superior room aan de achterzijde van het hotel.
Datum van verblijf: mei 2016
Margherita S, Direttore van NH Siena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2016

Dear Jan,

thank you for being Guest at our NH HOTEL in Siena and sharing your experience.

It is a pleasure to read that you appreciated our staff’s professionalism and kindness.
We work every day in order to meet guest’s expectations.

Hoping to see you again with us,

Best Regards,

Margherita Sanò
General Manager

Beoordeeld op 22 januari 2016 via mobiele applicatie

Nette kamer met goede bedden en lekkere dekbedden. De kamer aan de achterkant is rustig. Ik had een balkon en kon mijn deur open laten staan voor frisse lucht zonder last te hebben van lawaai van buiten.
De eerste nacht kwam er riool lucht uit de afvoer van de badkamer. Wellicht omdat het die avond regende, de tweede avond had ik daar geen last meer van.
Het ontbijt is uitstekend met veel keus in vers fruit, brood, beleg, cerials en yoghurt.

De vergaderruimte is beneden peil. Wij waren met 8 personen en er stond geen vergadertafel. De vloer was vies en lag vol met haren. Het was erg koud want de vergaderruimte is in de kelder en de verwarming werd centraal geregeld en kan niet per ruimte worden aangepast.
Koffie/thee met snacks tijdens pauzes was wel uitstekend en heerlijk.

Vanuit het hotel ben je binnen een paar minuten in het centrum.
Ook voor een citytrip zou ik hier zeker nog eens terug komen.

Datum van verblijf: januari 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 mei 2015

Dit hotel ligt op een zeer mooie locatie in het centrum van Siena. De kamers aan de achterzijde zijn de rustigste. De kamers zijn goed in orde. De bedden zijn van zeer goede kwaliteit. Het ontbijt is uitgebreid en lekker.

Kamertip: de kamers aan de achterzijde hebben de voorkeur
Datum van verblijf: mei 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken