Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Om eerlijk te zijn , het is een goed hotel !maar! , wij hadden 4 nachten er geweest en na 4 dagen waren we het ontbijt echt wel “beu” gegeten ! Weinig variatie , en dan nog niet gesproken over de harde ciabatta elke morgen ! Ook het personeel van de keuken zijn “raar” en doen Geen moeite om Engels te praten ! Wij hadden de “familie” kamer , dat wel oké was , kleine badkamer waardoor je met je knieën tegen het bad naar de toilet moet gaan , kortom het was goed , maar we zouden er nooit meer terug gaan , ook de storende ambulance die dag in dag uit er rond rijden is vermoeiend ! Voor de rest was alles oké zeker de receptie dames deden het zeer goed !! Inkom hall is ook mooi ! De draaiende ventilatie op “zolder” is ook zeer storend !!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 17 juli 2018

een super hotel met heerlijke ruime kamers. Vanuit de hotel ben je met de bus in 15' in Siena centrum. Er rijden twee buslijnen naar het centrum.
Siena is een prachtige stad in Toscane. In de middeleeuwse binnenstad van Siena is veel te zien.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 9 juni 2018 via mobiele applicatie

Tijdens onze rondreis (via reisorganisatie en hotel niet zelf gekozen) hebben we hier 3 nachten verbleven. We hadden direct een vriendelijk ontvangst en de receptioniste legde ons goed uit hoe we in het centrum konden geraken adhv een plan. Hotel ligt toch zeker een 40-tal min stappen van het centrum (via gebruik roltrappen in station). Daarnaast zijn er weinig eetgelegenheden rond het hotel.
Kamers zijn in orde en proper. Douchekabine aan de kleine kant. Ontbijt 's morgens was lekker. Gratis parking. Toeristentaks nog te betalen.
Een goed hotel om er enkele nachten te verblijven.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 15 september 2017

Een prima hotel inside, maar bediening echt Italiaans niet erg voorkomend.
Vooral het restaurant, echt te beroerd om je te helpen.
Bar ruim voor de tijd tikken op hun horloge, we gaan sluiten.
Kamer uitstekend en schoon, dus op door reis prima. Zelf uitstekend.
Onze mening is wel dat in de hele omgeving de mensen niet erg vriendelijk zijn.

Maar Siena zeker de moeite waard.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 2 juli 2017

De kamer was ruim met prima bed. Ook hier laminaat op de vloer ipv vloerbedekking.
De badkamer was voldoende, al was de douche wat aan de krappe kant. Voldoende handdoeken en verzorgingsmiddelen die ook dagelijks weer werden aangevuld.
De ontvangst was goed en vriendelijk. Wij waren aan de vroege kant, maar dat was geen probleem, de kamer was al beschikbaar.
Het ontbijt was goed en voldoende

Datum van verblijf: juni 2017