“Heerlijke lunch”

Osteria La Sosta di Violante
Geclassificeerd als nr. 11 van 574 Restaurants in Siena
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen, Afhalen
4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch bij dit restaurant. De gevulde auberginerolletjes met mozzarella en de lasagne waren erg lekker. Reserveren is aan te raden, wij hadden buiten nog net een plekje.

17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De verwachtingen van het restaurant zijn zeker waar gemaakt. De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed. je krijgt zeker waar voor je geld en het personeel is zeer vriendelijk. Absoluut een aanrader!

6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening was aardig. Pasta was te kort gekookt en daardoor erg hard.

Vriendin kreeg helaas een vork waar nog etensresten op zaten.

Prijzen waren laag. Komen veel locals naar dit restaurant.

30 augustus 2017 beoordeeld

2x heerlijk gegeten daar en vriendelijke bediening. Huiswijn was lekker. als we weer terug komen gaan we zeker daar weer eten. zitten ook veel locals daar

25 juni 2017 beoordeeld

Duur en slecht eten. Kip besteld: 80 % bot en werkelijk amper vlees te ontdekken. Als je daar over klaagt doen ze net of ze er geen enkele aandacht aan willen besteden. Gewoon afrekenen en niet zeuren. Wat een onbeschofte bediening. U bent gewaarschuwd voor deze tent. Want meer is het niet.

Reizigers die Osteria La Sosta di Violante bekeken, bekeken ook

Siena, Province of Siena

In Osteria La Sosta di Violante geweest? Deel je ervaringen!