“Heerlijk rustig eten”

Geclassificeerd als nr. 67 van 542 Restaurants in Siena
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Liepen toevallig langs dit restaurant
Eten is lekker en prijs prima. Let wel op de bijgerechten, die zijn in verhouding duur.
Personeel is aardig en werken hard om iedereen goed te bedienen.
Veel gezinnen met kinderen maar doordat je lekker buiten zit prima!

13 juli 2017 beoordeeld

Hier komen we speciaal voor naar Siena, 3de keer op 4 jaar tijd.
Telkens weer vriendelijke ontvangst, lekker Italiaans eten en zeer budgetvriendelijk.
Topadres!!

6 mei 2017 beoordeeld

Hoewel erg toeristisch, komen er ook veel "locals".
Het eten is heerlijk en de kelner deed enorm zijn best om iedereen aandacht te geven en het beste van zijn keuken voor te schotelen.
Was erg eerlijk over de hoeveelheden en liet niets te wensen over.
De prijzen zijn allerzins redelijk, middenklasse.
Nét buiten het centrum gelegen, gezellige entourage.

6 augustus 2016 beoordeeld

We kwamen in Siena vrienden tegen, en besloten samen iets te gaan eten. In de trotter stond dit restaurant vermeld als de moeite waard.
We hebben hier dan ook heerlijk gegeten (hoewel de porties klein waren) en de bediening was erg goed.
Ver weg van de drukte van het piazza del Campo, dus heerlijk rustig.

5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren misschien wat laat maar een toptent is het niet. Brood gemaakt van baksteen zonder smeersel. Lauw bier uit blik geserveerd met een wijnglas. Geen gezellige sfeer door verlichting en gehaast personeel. Pasta was wel aardig!

Reizigers die Antica Trattoria Papei bekeken, bekeken ook

In Antica Trattoria Papei geweest? Deel je ervaringen!