“Fijne bediening, heerlijk eten, fantastische wijn😘”
Beoordeling van Bagoga

Bagoga
Geclassificeerd als nr. 26 van 617 Restaurants in Siena
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Grote groepen, Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Geweldig fijn zaakje, geweldige bediening en klasse eten. Net buiten de drukste toeristische spots in het centrum van Siena.
Prijs kwaliteitsverhouding heel goed. Zeer aan te bevelen.

Datum van bezoek: september 2019

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in dit sfeervolle restaurant met leuke bediening. Eigenlijk was het vol maar ze hebben hun best gedaan ons nog een plaatsje te geven! Veel gerechten uit de streek. Lekker “kaastaartje” op met walnoten saus en het gerecht “tonno” uit de streek, wat varkensvlees is met bonen. Erg lekker allemaal, zeker een aanrader. Gnocchi was ook erg lekker en vers. De kok/eigenaar (zie foto) laat zich graag zien in het restaurant, dat is erg leuk!!

Datum van bezoek: augustus 2019
18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten ,vermakelijke vriendelijke obers en heerlijk sfeer. Duidelijk menu met Italiaanse specialiteiten

Datum van bezoek: september 2018
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een Italiaans restaurantje met een paar buitentafels maar de meeste binnen. Leuke ambiance, gezellig personeel, heel erg goed eten en dat alles voor een goede prijs. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018
8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst stelde men een tafel binnen voor. We hadden echter graag buiten gezeten en hadden geluk dat er een tafel vrij kwam. Er werd echter niet gevraagd of we iets wilden drinken. De Italianen die achter ons kwamen en dienden te wachten kregen een drankje. Op onze vraag of er specialiteiten van het huis waren kregen we als antwoord "no English", we hebben dan maar gewoon van de kaart besteld. Het eten dat we besteld hadden was niet slecht. Toen onze garçon de tafel kwam afruimen werd er niet gevraagd of we het lekker vonden en of alles ok was, ook niet of we nog iets wilden drinken of een dessert wilden. Hij was zo onbeleefd om ons kompleet te negeren door een gesprek te voeren met de tafel achter ons in het Italiaans natuurlijk. Na een hele tijd kwam een andere garçon ons wel een desserten kaart geven. Hierna heb ik nog een grappa gedronken en mijn vrouw een limoncello. Toen mijn vrouw de rekening vroeg aan de boertige garçon, werd haar nog een limoncello aangeboden. IK WERD KOMPLEET GENEGEERD. DE REKENING KWAM HIJ WEL BIJ MIJ BRENGEN. hierop stond de grappa en de limoncello niet op aangerekend. Het complete gebrek aan klantvriendelijkheid leidde ertoe dat ik dan ook geen cent fooi heb gegeven, wat niet van mijn gewoonte is. M. A. W. als niet Italiaan blijf je hier beter weg.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Bagoga bekeken, bekeken ook

In Bagoga geweest? Deel je ervaringen!