“Onverwacht bezoek, aangenaam verrast! ”
Beoordeling van La Taverna di San Giuseppe

La Taverna di San Giuseppe
Geclassificeerd als nr. 1 van 574 Restaurants in Siena
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval liepen we hier langs tijdens een bezoek aan Siena. Het was erg druk dus werd bij binnenkomst gemeld dat we binnen 75 min geluncht moesten hebben.
Het was werkelijk fantastisch zaten naast de wijnkelder waar we ook even mochten kijken. Voortreffelijk gegeten. Zeker aan te raden en reserveren als je zeker wilt zijn van plek. Wij liepen er later nogmaals langs en toen hing aan de deur het bordje dat het compleet vol was.

Marconeri, Responsabile reception van La Taverna di San Giuseppe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2018

Grazie Fabiana, è stato un piacere avervi conosciuto. Complimenti bellissimi. Vi salutiamo con calore e vi aspettiamo presto. Lorella

10 juni 2018 beoordeeld

Uitstekend restaurant, vertrouw ook op hun specialiteiten (marinades en wijnsauzen).Met twee betaal den we 118,-EUR (voor-, hoofdgerecht, dolce en wijn inbegrepen) .
Naar Italiaanse normen duur, maar je trekt er ook niet naartoe voor een pizzaatje.
Zelfs in het halfseizoen reserveren.
met dank voor de heel speciale attentie nav de verjaardag van mijn echtgenote !
Grazie e a la prossima !
Kookai & Wilfredo (da Belgio)

Marconeri, Responsabile reception van La Taverna di San Giuseppe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juni 2018

Grazie Wilfrid9040, è stato bello festeggiare con voi. Complimenti che ci hanno fatto felici. Vi aspettiamo presto. Lorella

7 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De risotto met aardbeien en de ossobuco smaakten echt zalig. Vriendelijke en vlotte bediening. Alles bij elkaar voor een schappelijke prijs.

Marconeri, Responsabile reception van La Taverna di San Giuseppe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2018

Grazie Ronald, che bello ci hai fatto sorridere e ti siamo grati per i complimenti che ci hai fatto.
Un caro saluto da tutti noi. Lorella

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke lunch met topproducten bereid. Verfijnde lokale keuken, superbediening. Echte verse truffel en een top wijnkelder. Wij aten antipasto, primo en secondo. Gerechten mochten we delen zodat het goed te doen was. Vlakbij piazza del Campo. Zonder reservering heb je waarschijnlijk geen plek.

Marconeri, Responsabile reception van La Taverna di San Giuseppe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2018

Grazie Nina, siete fantastici e leggere le vostre belle recensioni è per noi una grande gioia. Vi aspettiamo presto, un caro saluto. Lorella

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een pareltje!
We namen vooraf een plank met lokale vleeswaren en werden verrast door het broodje met de mildpate. Dat was echt heel bijzonder.
Daarna aten we de cacoa tagliatelle met zwijn en het gegaarde rundvlees met kaas. De tagliatelle was misschien wel de lekkerste pasta. Tot slot een heerlijke tiramisu met een dessertwijn! Ook fantastisch! De bediening is supervriendelijk, helemaal onze ober Luca!
Aanrader!!

Marconeri, Responsabile reception van La Taverna di San Giuseppe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2018

Grazie Anne da parte di tutti noi. Luca vi ricorda e vi saluta in modo particolare. Complimenti bellissimi che ci hanno fatto felici. Alla prossima, un caldo abbraccio. Lorella

Reizigers die La Taverna di San Giuseppe bekeken, bekeken ook

Siena, Province of Siena

Siena, Province of Siena

In La Taverna di San Giuseppe geweest? Deel je ervaringen!