Torraccia di Chiusi(San Gimignano)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 204 per nacht.

Poderi Arcangelo Agriturismo Farmhouse(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 22/07
US$ 1.662
Villasanpaolo(San Gimignano)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 185 per nacht.

Il Casale del Cotone(San Gimignano)
  • Gratis parkeren
Hotel Casolare le Terre Rosse(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Hotel le Volpaie(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Residenza d'Epoca Palazzo Buonaccorsi(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Le Colline(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 104 per nacht.

La Fornace di Racciano(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Camping Boschetto Di Piemma(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
31 juli 2015 beoordeeld

Fantastische locatie met nog mooier uitzicht.
Ligt rustig +/- 1 km buiten Gimignano.
Dagelijks schone kamers.
Ruime parkeergelegenheid.
Ontbijt goed, maar niet uitgebreid, 1 dag per week vers fruit.
Geen lunch of diner mogelijk, wel de gehele dag de bar open voor koffie, thee of (fris)drank. Heerlijk zwembad. Ruim aanbod aan ligstoelen zowel bij het zwembad als in de tuin.

Kamertip: Kamers op de eerste etage hebben mooier uitzicht als op de begane grond
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
15 juni 2015 beoordeeld

Mooie plek, bedden zeer goed en een koele kamer met luiken. Het was warm dus we konden heerlijk zwemmen. De eigenaren (twee zussen) werken keihard om alles schoon te houden, goede sfeer, prima ontbijt. Wel aan iets drukkere doorgaande weg maar op je kamer merk je dat niet. Je loopt in kwartiertje naar de stad via doorgaande weg, wel nogal stijl maar het is goed te doen (als je goed te been bent).

Kamertip: Kamers boven hebben uitzicht, beneden niet
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Hotel S, Proprietario van Hotel San Michele, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2015

Dear Stephanie

thank you for writing such beautiful words of us and many thanks for publishing the photograph !!

We are very happy to know that you've been good in our family hotel. Our work is done very gladly, and when guests reward us with some good reviews ... what to say .. we are very gratified by this !!

Many greetings, to the next time!!

5 oktober 2014 beoordeeld

San Gimignano blijft toch een favoriet voor ons, en dit hotel ligt ideaal tov het centrum.
(15 minuten wandelen)
Prachtige omgeving, gratis parkeren, prima bedden. Mooi zwembad, kortom een aanrader!!
Een tip : overdag gebruik maken van het zwembad, en dan pas 's avonds het centrum in.
Dat scheelt een heleboel toeristen..

Kamertip: Kamers met uitzicht nemen.
  • Verbleef: september 2014, reisde met vrienden
Hotel S, Proprietario van Hotel San Michele, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2014

Beste Dick
dank voor uw mooie beoordeling. We zijn erg blij dat je gevonden midden in ons hotel en u genoten van onze nabijheid van het historische centrum van San Gimignano en ook de kalmte van ons zwembad met uitzicht op het Toscaanse platteland.
Tot binnenkort
Paola en Roberta

18 augustus 2014 beoordeeld

Wij zijn op vier verschillende locaties in Toscane geweest en verbleven twee nachten in Hotel San Michele. Over het algemeen was dit hotel veruit onze favoriet. Hieronder sommen we op waarom het zo'n aangenaam verblijf was:

- correcte en heel vriendelijke ontvangst
- duidelijke uitleg over faciliteiten
- goede locatie: 20 min stappen van dorpje San Gimignano of 5 min met bus, mooi uitzicht
- faciliteiten: mooi, groot en verfrissend zwembad, ruime nette kamers, zeer ruime douche + zalige shampoo/douchegel, comfortabel bed, anders gezegd: we hebben niets gemist op de kamer. Leuk extraatje: snoepjes wanneer de kamer net gepoetst is. :-)
- lekker ontbijt + aangenaam ontbijten op het terras tussen de mooie bloemen

Klein minpuntje voor zij die een donkere slaapkamer verkiezen: de gordijnen zijn redelijk lichtdoorlatend. Daardoor werd ik iets vroeger wakker dan ik wilde, maar mijn vriend daarentegen had daar absoluut geen last van. Het is dus maar wat je verkiest!

Groetjes,
Dries en Eva

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
Hotel S, Proprietario van Hotel San Michele, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2014

Dear Eva and Dries,
thank you very much for writing this nice review and thanks of the many compliments that you make us.
We are very happy to have your holiday enjoyable
We wait you again!!!

18 augustus 2014 beoordeeld

Leuk, niet te groot hotel, waar je je echt welkom voelt.
Mooi zwembad met meer dan genoeg ligbedden, stoeltjes.
Ontbijt was heerlijk. En s avonds na een bezoekje aan San Gimignano kon je nog heerlijk op het terras zitten en iets drinken.
Helaas was er op de terugreis geen kamer meer vrij :( maar dat werd geregeld door even met een ander hotelletje te bellen. SUPER!
Paola en Roberta, bedankt voor jullie tips en gastvrijheid.
Bas en Astrid

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
Hotel S, Proprietario van Hotel San Michele, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2014

Dear Astrid and Bas
Thanks for the nice words you've spent.
We were pleased to meet you and your return has very flattering, we regret only didn' t have rooms available to accommodate you again. It was a treat to help you find other accommodation.
Maybe next time..... we are very pleased when our guests come back to visit us.
They confirm us that we were able to make their vacation enjoyable.
See you soon ...