Beoordeeld op 19 augustus 2017 via mobiele applicatie

Via booking.com geboekt en ook nu weer kregen we niet wat we geboekt hadden . Dame receptie deed voorkomen dat het niet mogelijk was om geboekte kamer te krijgen. Na wat doorduwen binnen 1 uur geregeld . Kamer keurig, schoonmaak kamer goed , schoonmaak overige delen matig , locatie prachtig, kwaliteit eten voor Italiaanse begrippen slecht . Personeel vonden wij erg chagrijnig (vooral tijdens lunch). Er hangt een zeer vervelende rioollucht bij het zwembad . Badmeester rookt zich hele dag suf en doet niet zoveel. Bedjes te weinig en ook kapotte parasols. Prima verblijf maar geen tweede keer voor ons .

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Angelo V, Direttore vendite van Relais Cappuccina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2017

Dear Jolanda V,
we can't consider real this review.
How is possible that we have a drainage system in swimming pool? There aren't hotels (maybe all aroun the world) that permit it.
Moreover we haven't a lifeguard in accordance with italian law cause swimming pool has a low depth.
Regards

Beoordeeld op 16 oktober 2016 via mobiele applicatie

Net buiten het stadje in de heuvels gelegen.
Keurige kamers, aardige mensen.
Een groot buitenzwembad en een leuk binnenbad.
Wellness-faciliteiten tegen betaling.
Vanuit het restaurant subliem zicht op de stad.
Zeer goed ontbijt.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 september 2016 via mobiele applicatie

Toplocatie, prachtig uitzicht!
Qua hygiene valt het wel mee, dagelijks wordt de kamer gepoetst maar de gangen zijn wat minder.. De gang om naar het restaurant te gaan, ruik je vocht..
Personeel is meestal wel vriendelijk, Engels is niet zo goed.. Eten s avonds is goed, niet echt uitgebreide kaart maar lekker. Wij kunnen wel aanraden om buiten het hotel te eten, veel toffe adresjes!
Wij gaan sowieso terug naar Toscane maar voor ons toch geen tweede keer Relais Cappuccina.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mooi zwembad, bedjes en parasols aanwezig. Alle bedje waren de hele dag door bezet. Had naar mijn mening meer bedjes mogen zijn.
Handdoeken service bij het zwembad, ideaal.
Geen klein hotel, vrij veel kamers.
Heerlijk zwembad. 2 dieptes zodat kinderen er ook kunnen staan.
Restaurant bij het zwembad, drankjes, lunch en diner. Ook hier wordt cropperto gerekend van 2,50 pp.
Wij vonden het eten weinig smaak hebben, doet geen eer aan de Italiaanse keuken.
Toetje zomerse teramisu was wel heerlijk!
Ontbijt prima. Wel elke dag hetzelfde.
Kamers waren knap en schoon. Elke dag nieuwe handdoeken en schoonmaak in de kamer.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 oktober 2015

Perfecte locatie om heel Toscane te verkennen. 5 minuten rijden van San Gimignano. We hebben heerlijk bij het zwembad gelegen. Jammer dat deze niet in oktober verwarmd is.
De kamer had een prachtig uitzicht. Het ontbijt is prima. De prijzen in het restaurant zijn netjes. Je hebt al een fles wijn vanaf 10 euro.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner