Beoordeeld op 16 oktober 2016 via mobiele applicatie

Net buiten het stadje in de heuvels gelegen.
Keurige kamers, aardige mensen.
Een groot buitenzwembad en een leuk binnenbad.
Wellness-faciliteiten tegen betaling.
Vanuit het restaurant subliem zicht op de stad.
Zeer goed ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 6 september 2016 via mobiele applicatie

Toplocatie, prachtig uitzicht!
Qua hygiene valt het wel mee, dagelijks wordt de kamer gepoetst maar de gangen zijn wat minder.. De gang om naar het restaurant te gaan, ruik je vocht..
Personeel is meestal wel vriendelijk, Engels is niet zo goed.. Eten s avonds is goed, niet echt uitgebreide kaart maar lekker. Wij kunnen wel aanraden om buiten het hotel te eten, veel toffe adresjes!
Wij gaan sowieso terug naar Toscane maar voor ons toch geen tweede keer Relais Cappuccina.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 5 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mooi zwembad, bedjes en parasols aanwezig. Alle bedje waren de hele dag door bezet. Had naar mijn mening meer bedjes mogen zijn.
Handdoeken service bij het zwembad, ideaal.
Geen klein hotel, vrij veel kamers.
Heerlijk zwembad. 2 dieptes zodat kinderen er ook kunnen staan.
Restaurant bij het zwembad, drankjes, lunch en diner. Ook hier wordt cropperto gerekend van 2,50 pp.
Wij vonden het eten weinig smaak hebben, doet geen eer aan de Italiaanse keuken.
Toetje zomerse teramisu was wel heerlijk!
Ontbijt prima. Wel elke dag hetzelfde.
Kamers waren knap en schoon. Elke dag nieuwe handdoeken en schoonmaak in de kamer.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 21 oktober 2015

Perfecte locatie om heel Toscane te verkennen. 5 minuten rijden van San Gimignano. We hebben heerlijk bij het zwembad gelegen. Jammer dat deze niet in oktober verwarmd is.
De kamer had een prachtig uitzicht. Het ontbijt is prima. De prijzen in het restaurant zijn netjes. Je hebt al een fles wijn vanaf 10 euro.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 3 augustus 2015

We hebben in dit hotel een week verbleven, het is een mooi niet te groot hotel met een ongelooflijk zicht op San Gimagnono.
Het hotel ligt op een 2,5km verwijderd van de oude stadskern dus is het wel een half uurtje bergop stappen of je kan de wagen nemen en op een parking plaatsen.
Het ontbijt is uitgebreid maar wel alle dagen hetzelfde, de reden hiertoe is denk ik dat de meeste mensen hier voor kortere verblijven boeken zo een 2 tot max 3 dagen.
Voor de rest is het een top hotel met alle voorzieningen.

Datum van verblijf: juli 2015