Beoordeeld op 5 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mooi zwembad, bedjes en parasols aanwezig. Alle bedje waren de hele dag door bezet. Had naar mijn mening meer bedjes mogen zijn.
Handdoeken service bij het zwembad, ideaal.
Geen klein hotel, vrij veel kamers.
Heerlijk zwembad. 2 dieptes zodat kinderen er ook kunnen staan.
Restaurant bij het zwembad, drankjes, lunch en diner. Ook hier wordt cropperto gerekend van 2,50 pp.
Wij vonden het eten weinig smaak hebben, doet geen eer aan de Italiaanse keuken.
Toetje zomerse teramisu was wel heerlijk!
Ontbijt prima. Wel elke dag hetzelfde.
Kamers waren knap en schoon. Elke dag nieuwe handdoeken en schoonmaak in de kamer.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 oktober 2015

Perfecte locatie om heel Toscane te verkennen. 5 minuten rijden van San Gimignano. We hebben heerlijk bij het zwembad gelegen. Jammer dat deze niet in oktober verwarmd is.
De kamer had een prachtig uitzicht. Het ontbijt is prima. De prijzen in het restaurant zijn netjes. Je hebt al een fles wijn vanaf 10 euro.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 augustus 2015

We hebben in dit hotel een week verbleven, het is een mooi niet te groot hotel met een ongelooflijk zicht op San Gimagnono.
Het hotel ligt op een 2,5km verwijderd van de oude stadskern dus is het wel een half uurtje bergop stappen of je kan de wagen nemen en op een parking plaatsen.
Het ontbijt is uitgebreid maar wel alle dagen hetzelfde, de reden hiertoe is denk ik dat de meeste mensen hier voor kortere verblijven boeken zo een 2 tot max 3 dagen.
Voor de rest is het een top hotel met alle voorzieningen.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 7 oktober 2014

Misschien omdat we buiten het seizoen waren, maar het oogde allemaal een beetje stilletjes en verlaten. Kamer prima met een groot platje en de vooraf aangevraagde fles prosecco(ivm verjaardag) stond keurig klaar op onze kamer. Het uitzicht rondom het hotel is echt fantastisch.
Helaas alleen wifi bij de receptie en deze werkte ook niet optimaal. Kortom een mooie plek, maar weinig gezellig, het meest sfeervol was nog het ontbijt wat je buiten naast het zwembad kon eten.

Kamertip: Vraag om een kamer met een view.
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 augustus 2012

Begin augustus 2012 hebben wij een week in dit hotel gespendeerd. We gingen met hoge verwachtingen ernaartoe, maar werden enigzins teleurgesteld. Het hotel is groot en behalve het originele gebouw, behoorlijk sfeerloos. We hebben na 1 nacht van kamer gewisseld vanwege ondragelijke stank. Dat ging gelukkig probleemloos. Het zwembad was vies en werd in ieder geval in de week dat wij er zaten niet schoongemaakt, ook de toilet naast het zwembad niet...
Het eten was overigens wel erg lekker. En bij het onbijt en ook voor luch en avond eten hadden ze alternatieve glutenvrije producten. De service niveau verschilde per medewerker. Van gewoonweg onbeschoft tot uiterst vriendelijke en behulpzaam.
Ik zou er niet voor kiezen om terug te gaan naar dit hotel.

• Verbleef: augustus 2012, reisde met een partner