Beoordeeld op 2 oktober 2016

Wij waren 3 dagen te gast in Le Colline. Bij aankomst droeg de lieve dame aan het onthaal mijn koffer naar de kamer na onze vermoeiende autoreis. Daarna gaf ze ons de tijd om ons op te frissen. Hierna kregen we van haar een brochure van San Gimignano en de nodige uitleg. Bij vragen mochten we haar steeds raadplegen!

Er is een wandelroute van ongeveer 30 minuten naar het centrum van San Gimignano, het is bergop dus denk aan stevige schoenen en een flesje water :)

Om het in 1 zin samen te vatten: Goede locatie, goed ontbijt, super gastvrouw !

Zeker een Hotel waar wij terug naar zullen keren!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 9 augustus 2016 via mobiele applicatie

Leuk klein hotel met zwembad. Zeer hartelijke ontvangst en iedereen straalt arbeidsvreugde uit. Eigenaresse is super enthousiast en regelt op verzoek veel zaken. Nette kamer (met balkon) en goede WiFi. Naastgelegen restaurant ontbrak het aan sfeer en dus gingen we 400 m verder uit eten.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 29 juni 2015 via mobiele applicatie

Voor een bezoek aan de middeleeuws historische stad San Gimignano hadden wij dit hotel geboekt. De afstand vanuit het hotel naar de stad is te voet te doen, maar u loopt in de brandende zon als u deze wandeling in de zomer maakt. Nee. Ik raad u aan om de auto naar de stad te pakken. Parkeren op een van de grote parkeerplaatsen kost u echter wel gemiddeld €12.
Het hotel is goed. De bedden zijn goed. Soms komt er even kouder water uit de douche, maar is niet vervelend. Storend is de slechte WiFi op de kamers. Om goede verbinding te hebben moet men naar de lobby van het klein hotelletje. Ook de Gsm heeft erg slecht ontvangst bij het hotel. Ontbijt is goed. Airco is leuk, maar koelt niet echt. Blaast lucht. That's all. Een aanrader om na een bezoek aan San Gimignano te gaan eten in het restaurant naast het hotel. Geen Bob nodig en is het waard. (Zie mijn beschrijving van het restaurant)

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 2 november 2012

Hotel La Colline is ideaal gelegen ten opzichte van S.Gimignano de geweldig mooie stad in de Toscane.
Als je het een beetje uitzoekt kun je binnen een half uurtje via prachtige binnenwegjes naar het centrum van S.Gimignano lopen.
Het Hotel heeft mooie kamers een goed ontbijt en een erg goed a la carte restaurant.
Ook het zwembad is uitstekend en schoon.

Datum van verblijf: augustus 2012
Beoordeeld op 5 augustus 2012

We kwamen toevalligin dit hotel terecht. We hebben hier 1 overnachting gedaan en werden ontvangen alsof we weken zouden blijven. Lekker ontbijt. Neem zeker ook wat van de riservawijn mee, deze is heerlijk. Eigenares is ongelofelijk joviaal. Alle kamers met balkon, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Aanrader!

Datum van verblijf: juli 2012