“fijn, rustig, schitterend gelegen hotel aan de voet van San Giminiano”
Beoordeling van Relais Santa Chiara Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Relais Santa Chiara Hotel
Beoordeeld als nr. 10 van 29 hotels in San Gimignano
12 juli 2017 beoordeeld

kleinschalig, fijn hotel met een mooi zwembad in een tuin met ligzetels ter beschikking
gratis parking vlakbij, ook mogelijkheid tot reserveren van een parking mits betaling
ligt aan de voet van San Gimignano, ongeveer 10 minuutjes stappen en je bent in het centrum.lekker ontbijt en mogelijkheid tot lunchen
kamers zijn zeer klein op de tweede verdieping, met alles erop en eraan maar een super mooi, groot terras als je aan de voorkant boekt wordt een schitterend vergezicht gratis meegeleverd :-) echt wel een aanrader

Kamertip: zeer ruim terras, maar kleine kamer op het 2de verdiep aan de voorkant, schitterend uitzicht en zich ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner

30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel maar de (onze) kamers zijn aan vernieuwing toe. Badkamer was piepklein en veel lawaai van de buren.
Ontbijt was prima verzorgd met vlotte bediening. Tuin en zwembad mooi onderhouden.
Ligging rustig en op korte wandelafstand van San Gimignano.
Parkeren kan gratis op 50m van hotel, zo vermijd je dure parking aan hotel.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker ontbijt. Leuk om te ontbijten op het terras. Ruime en propere kamer, douches misschien aan vernieuwing toe. Perfecte ligging, op 5 à 10 minuten wandelen van centrum San Gimignano. Dranken in hotel zijn wel prijzig (bijv. €4 voor cola). Soms geen vrije ligstoelen meer aan het zwembad. Vriendelijk personeel. Je kan gratis parkeren in straatje achter hotel.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met vrienden
28 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

3 nachten in september hier verbleven. De Economy room (we blijven Nederlanders) geboekt, dit zou ik niet aanraden. Is een soort veredelde bezemkast. Wel netjes schoon, vriendelijk personeel en plausibel ontbijt. Wij als 30ers trokken de gemiddelde leeftijd wel erg omlaag. De volgende keer weer lekker de heuvels in bij een agriturismo.

Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
Relais S, Responsabile relazioni pubbliche van Relais Santa Chiara Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2015

Dear Guest,
sorry to answer you in english, as we don't speak Dutch!
Thank you for your comments, the positive ones as well as the unpleasant ones, as we value all comments and we use them to improve wherever is possible. Really, we try our best to provide the most comfortable place to stay with good personal service, using the facility we have to work with. Apparently, you had one of our Economy rooms, that although they are small, they have a very convenient price, that is why so many guests don't complain about them. Then we have 3 other room categories that are larger and more spacious, some with big balconies and half have wonderful views over the countryside. Next time, make sure to choose one of those! We are very much appreciated for the beautiful views, a 4 stars Hotel with all the comforts, but fully surrounded by the enchanting Tuscan countryside. Thanks again and we look forward to welcome you again. Kindest regards.

12 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De voordeelkamer is inderdaad een voordeelkamer. Klein en zonder uitzicht, maar wel brandschoon. Het hotel verder is prima. Heerlijk ontbijt, goede parkeergelegenheden, loopafstand van San Gimignano en gelegen op een mooie locatie. Personeel is zeer vriendelijk. Iets te ouderwets en rustig naar mijn smaak.

Verbleef: Augustus, 2015
10 augustus 2015 beoordeeld

Brandschoon goed onderhouden hotel met bijzonder vriendelijk personeel. Wij kozen voor de voordeelkamer welke helaas geen uitzicht heeft maar waar het desondanks aangenaam vertoeven was. De uitstraling en inrichting mag wat mij betreft iets moderner. Parkeerplaatsen in de omgeving zijn veilig en gratis en het dorp San Gimignano ligt op loopafstand van het hotel. Door de centrale ligging in Toscane zijn ook de andere steden op relatief korte rijafstand.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
19 juli 2015 beoordeeld

schitterend hotel op 10 minuten van het centrum van San Giminiano, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, schitterend vrij uitgebreid ontbijt ! ruime tuin met veel ligstoelen, een oase van rust! kleine kamer, maar het ruime terras maakt dit goed :-)

Verbleef: Juli, 2015
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in San Gimignano bekeken
Molino di Foci
nr. 8 van 29 in San Gimignano
228 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Relais Santa Chiara Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Relais Santa Chiara Hotel

Adres: Via Giacomo Matteotti 15, 53037, San Gimignano, Italië
Locatie: Italië > Toscane > Province of Siena > San Gimignano
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis parkeren Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 2 luxe hotel in San Gimignano
Nr. 7 romantisch hotel in San Gimignano
Prijsklasse: € 108 - € 217 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Relais Santa Chiara Hotel 4*
Aantal kamers: 41
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Relais Santa Chiara Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hotel Relais Santa Chiara
Relais Santa Chiara San Gimignano

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?