Hotel Casolare le Terre Rosse(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Il Casale del Cotone(San Gimignano)
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Hotel Bel Soggiorno(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 02/08
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Restaurant
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 126 per nacht.

Poderi Arcangelo Agriturismo Farmhouse(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 147 per nacht.

Residenza d'Epoca Palazzo Buonaccorsi(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
Villasanpaolo(San Gimignano)
  • Gratis parkeren
La Fornace di Racciano(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
B&B.it
  • Gratis parkeren
Le Colline(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Locanda dell' Artista(San Gimignano)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 357 per nacht.

30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel maar de (onze) kamers zijn aan vernieuwing toe. Badkamer was piepklein en veel lawaai van de buren.
Ontbijt was prima verzorgd met vlotte bediening. Tuin en zwembad mooi onderhouden.
Ligging rustig en op korte wandelafstand van San Gimignano.
Parkeren kan gratis op 50m van hotel, zo vermijd je dure parking aan hotel.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker ontbijt. Leuk om te ontbijten op het terras. Ruime en propere kamer, douches misschien aan vernieuwing toe. Perfecte ligging, op 5 à 10 minuten wandelen van centrum San Gimignano. Dranken in hotel zijn wel prijzig (bijv. €4 voor cola). Soms geen vrije ligstoelen meer aan het zwembad. Vriendelijk personeel. Je kan gratis parkeren in straatje achter hotel.

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
28 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

3 nachten in september hier verbleven. De Economy room (we blijven Nederlanders) geboekt, dit zou ik niet aanraden. Is een soort veredelde bezemkast. Wel netjes schoon, vriendelijk personeel en plausibel ontbijt. Wij als 30ers trokken de gemiddelde leeftijd wel erg omlaag. De volgende keer weer lekker de heuvels in bij een agriturismo.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Relais S, Responsabile relazioni pubbliche van Relais Santa Chiara Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2015

Dear Guest,
sorry to answer you in english, as we don't speak Dutch!
Thank you for your comments, the positive ones as well as the unpleasant ones, as we value all comments and we use them to improve wherever is possible. Really, we try our best to provide the most comfortable place to stay with good personal service, using the facility we have to work with. Apparently, you had one of our Economy rooms, that although they are small, they have a very convenient price, that is why so many guests don't complain about them. Then we have 3 other room categories that are larger and more spacious, some with big balconies and half have wonderful views over the countryside. Next time, make sure to choose one of those! We are very much appreciated for the beautiful views, a 4 stars Hotel with all the comforts, but fully surrounded by the enchanting Tuscan countryside. Thanks again and we look forward to welcome you again. Kindest regards.

12 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De voordeelkamer is inderdaad een voordeelkamer. Klein en zonder uitzicht, maar wel brandschoon. Het hotel verder is prima. Heerlijk ontbijt, goede parkeergelegenheden, loopafstand van San Gimignano en gelegen op een mooie locatie. Personeel is zeer vriendelijk. Iets te ouderwets en rustig naar mijn smaak.

Verbleef: augustus 2015
10 augustus 2015 beoordeeld

Brandschoon goed onderhouden hotel met bijzonder vriendelijk personeel. Wij kozen voor de voordeelkamer welke helaas geen uitzicht heeft maar waar het desondanks aangenaam vertoeven was. De uitstraling en inrichting mag wat mij betreft iets moderner. Parkeerplaatsen in de omgeving zijn veilig en gratis en het dorp San Gimignano ligt op loopafstand van het hotel. Door de centrale ligging in Toscane zijn ook de andere steden op relatief korte rijafstand.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie