“Geweldig ijs”

Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Dessert in San Gimignano
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
18 september 2017 beoordeeld

Absoluut top ijs. Een andere tent op het plein pronkt met de titel beste van de wereld met een grote rij maar deze doet er niet voor onder. Chocolade Fondante is een absolute aanrader. Omrijden waard

Schrijf een beoordeling

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ijssalon in het centrum.
Prima smaken.
Aanraders zijn de dark chocolat en de vernaccia met sinaasappel.

9 augustus 2017 beoordeeld

Vooral de ijsjes vallen in trek, zowel aan de ijsjesbar als op het terras (ijscoupes) hebben we kunnen genieten van de heerlijke ijsjes. Op terras kan je ook verschillende gerechtjes eten, inclusief pizza's. Correcte bediening, echter kon iets vriendelijker.

19 september 2016 beoordeeld

We hebben hier een ijsje gekocht bij ons bezoek aan San Gimignano. Dit is ongetwijfeld het beste ijssalon van de streek!

9 augustus 2016 beoordeeld

Gelateria Dondoli beweert het beste ijs te hebben, en daar staat dan een rij aan te schuiven voor een lekker ijs aan een hele dure prijs. Bij dell'Olmo is het rijtje een beetje kleiner, ijs is even lekker, maar het scheelt een stuk in de portemonnee.Toch nog € 18.5 voor 4 horentjes.

Reizigers die Caffetteria Gelateria dell'Olmo bekeken, bekeken ook

San Gimignano, Province of Siena

In Caffetteria Gelateria dell'Olmo geweest? Deel je ervaringen!