Torraccia di Chiusi(San Gimignano)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 179 per nacht.

Hotel Casolare le Terre Rosse(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Il Casale del Cotone(San Gimignano)
  • Gratis parkeren
Residenza d'Epoca Palazzo Buonaccorsi(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
Villasanpaolo(San Gimignano)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 185 per nacht.

Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Le Colline(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Camping Boschetto Di Piemma(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Poderi Arcangelo Agriturismo Farmhouse(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 1.656
US$ 1.553
HotelsClick
15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie op 2,5 km afstand van San Gimigano. Vanuit deze agriturismo heb je een prachtig uitzicht op deze stad. Het personeel was heel vriendelijk en hielp ons uitstekend met het plannen van onze reis. Op 100 meter afstand zit een uitstekend restaurant. Er is een mooi zwembad met heerlijke stoelen. Het ontbijt was geweldig!! Enig minpuntje van deze locatie is dat het interieur best wel oubollig is. Zowel van de slaapkamer als van de badkamer. Verder alles prima.

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
LA Fornace D, Responsabile reception van La Fornace di Racciano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2016

Hi,
Thank you for sharing your opinion, we were glad to have you here and to help you plan your journey! We only do not understand what do you mean when you say that the interior decoration is "banal", because it's in typical Tuscan style... A not modern one, that's true ;)
Have a nice weekend, best regards!

19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas maar 3 overnachtingen bij La Fornace di Racciano. Nog nooit zo'n oprecht vriendelijk Italiaans personeel ontmoet. Ideaal zwembad om na een dagtrip te ontspannen. Relaxte omgang, veel tips en niet te vergeten een prachtig ontbijt. Alles voldoende en de koffie is een waar kustwerk. Verschillende taarten een mooi begin dan de dag. Een plek om terug te komen, ideaal gelegen in de Toscane.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
LA Fornace D, Responsabile reception van La Fornace di Racciano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2016

Dear Mr. Wilgert,
We are very glad to read your opinion!
According to us a good breakfast with local products, along with the typical italian coffee, is essential to begin the day in the right way. And our swimming pool is the ideal place to continue it!
We look very much forward to welcoming you for a longer stay next time!! :)
Met vriendelijke groeten,

19 oktober 2015 beoordeeld

Vier dagen verbleven wij hier met vrienden.
Wat een heerlijke plek.
Alles is goed bij eigenaar Cristiano, gastvrouw Ambra en de hele staf.
Hartelijk, behulpzaam, geïnteresseerd in hun gasten.
Over het geweldige ontbijt niets dan lof. Wanneer je eetruimte binnenkomt krijg je al trek vanwege de heerlijke geuren van verse producten.
Het hele gebouw wordt keurig door de hele dag heen schoon gehouden (schoongehouden?)
Het zwembad was nog open, dus we hebben nog een paar keer kunnen zwemmen.
De ligging van deze B&B is perfect. Je kunt alle kanten op om het mooie dat Toscane biedt te bezoeken.
Kortom, we hebben hier vier heerlijke dagen doorgebracht.
Heel veel dank. We zullen jullie onderkomen bij onze vrienden aanbevelen!

• Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
LA Fornace D, Responsabile reception van La Fornace di Racciano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2015

Gentile Signora Marlene,

Le rispondo in italiano perché so che lo sa parlare benissimo!
Ci fa piacere leggere la sua bella recensione, cerchiamo di fare il possibile per far star bene i nostri ospiti... e un aperitivo con un bel bicchiere di Vernaccia o Chianti aiuta sempre!

Spero che il vostro viaggio in Italia, dopo la tappa a San Gimignano, sia proseguito nel migliore dei modi.

I più cordiali saluti a suo marito e ai suoi amici,

16 oktober 2015 beoordeeld

Heel vriendelijk warm onthaal, niet alleen bij aankomst maar ook tijdens heel de duur van mijn verblijf ( zonder opdringerig te zijn ) Naar Italiaanse begrippen een uitstekend ontbijt met o.a. lokale prosciutto en pecorino, en natuurlijk heerlijke espresso..Ruime en nette kamers. Prachtig uitzicht op San Gimignano. Niet te vergeten, op een 200 m bevindt zich een eenvoudig maar niettemin smaakvol restaurant. Ik heb in de Fornace 3 dagen verbleven, en vond het jammer dat ik alweer verder moest trekken. Keer volgend jaar zeker in de lente terug, want de plaats is uitstekend gelegen om de Chianti streek te verkennen , Siena enz.

Verbleef: september 2015
LA Fornace D, Responsabile reception van La Fornace di Racciano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2015

Gentile Signor Josse,

Credo che le farà piacere se le rispondo in italiano ;) Vorremmo ringraziarla per la sua gentilezza e per l'apprezzamento dimostrato per la qualità dei prodotti che offriamo per colazione, tutti orgogliosamente di origine locale.

Se vorrà tornare l'anno prossimo saremmo lieti di riservarle di nuovo la camera Gialla!

Cordiali saluti da San Gimginano,

18 september 2013 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst; geen probleem dat we een uurtje vroeger waren; zéér ruime kamer/appartement; lekker & gevarieerd ontbijt; stadje vlabij (5 min rijden); Parking bij de B&B;
Zwembad met ligstoelen; lekker restaurantje in de buurt met koud XXL Bier (1 liter !!!)

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner