Il Casale del Cotone(San Gimignano)
  • Gratis parkeren
Residenza d'Epoca Palazzo Buonaccorsi(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Camping Boschetto Di Piemma(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hotel Casolare le Terre Rosse(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Poderi Arcangelo Agriturismo Farmhouse(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 115 per nacht.

Hotel L'Antico Pozzo(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Sovestro(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
Villasanpaolo(San Gimignano)
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 193 per nacht.

Le Colline(San Gimignano)(Heel veel waar voor je geld!)
19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas maar 3 overnachtingen bij La Fornace di Racciano. Nog nooit zo'n oprecht vriendelijk Italiaans personeel ontmoet. Ideaal zwembad om na een dagtrip te ontspannen. Relaxte omgang, veel tips en niet te vergeten een prachtig ontbijt. Alles voldoende en de koffie is een waar kustwerk. Verschillende taarten een mooi begin dan de dag. Een plek om terug te komen, ideaal gelegen in de Toscane.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
LA Fornace D, Responsabile reception van La Fornace di Racciano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2016

Dear Mr. Wilgert,
We are very glad to read your opinion!
According to us a good breakfast with local products, along with the typical italian coffee, is essential to begin the day in the right way. And our swimming pool is the ideal place to continue it!
We look very much forward to welcoming you for a longer stay next time!! :)
Met vriendelijke groeten,

19 oktober 2015 beoordeeld

Vier dagen verbleven wij hier met vrienden.
Wat een heerlijke plek.
Alles is goed bij eigenaar Cristiano, gastvrouw Ambra en de hele staf.
Hartelijk, behulpzaam, geïnteresseerd in hun gasten.
Over het geweldige ontbijt niets dan lof. Wanneer je eetruimte binnenkomt krijg je al trek vanwege de heerlijke geuren van verse producten.
Het hele gebouw wordt keurig door de hele dag heen schoon gehouden (schoongehouden?)
Het zwembad was nog open, dus we hebben nog een paar keer kunnen zwemmen.
De ligging van deze B&B is perfect. Je kunt alle kanten op om het mooie dat Toscane biedt te bezoeken.
Kortom, we hebben hier vier heerlijke dagen doorgebracht.
Heel veel dank. We zullen jullie onderkomen bij onze vrienden aanbevelen!

• Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
LA Fornace D, Responsabile reception van La Fornace di Racciano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2015

Gentile Signora Marlene,

Le rispondo in italiano perché so che lo sa parlare benissimo!
Ci fa piacere leggere la sua bella recensione, cerchiamo di fare il possibile per far star bene i nostri ospiti... e un aperitivo con un bel bicchiere di Vernaccia o Chianti aiuta sempre!

Spero che il vostro viaggio in Italia, dopo la tappa a San Gimignano, sia proseguito nel migliore dei modi.

I più cordiali saluti a suo marito e ai suoi amici,

16 oktober 2015 beoordeeld

Heel vriendelijk warm onthaal, niet alleen bij aankomst maar ook tijdens heel de duur van mijn verblijf ( zonder opdringerig te zijn ) Naar Italiaanse begrippen een uitstekend ontbijt met o.a. lokale prosciutto en pecorino, en natuurlijk heerlijke espresso..Ruime en nette kamers. Prachtig uitzicht op San Gimignano. Niet te vergeten, op een 200 m bevindt zich een eenvoudig maar niettemin smaakvol restaurant. Ik heb in de Fornace 3 dagen verbleven, en vond het jammer dat ik alweer verder moest trekken. Keer volgend jaar zeker in de lente terug, want de plaats is uitstekend gelegen om de Chianti streek te verkennen , Siena enz.

Verbleef: september 2015
LA Fornace D, Responsabile reception van La Fornace di Racciano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2015

Gentile Signor Josse,

Credo che le farà piacere se le rispondo in italiano ;) Vorremmo ringraziarla per la sua gentilezza e per l'apprezzamento dimostrato per la qualità dei prodotti che offriamo per colazione, tutti orgogliosamente di origine locale.

Se vorrà tornare l'anno prossimo saremmo lieti di riservarle di nuovo la camera Gialla!

Cordiali saluti da San Gimginano,

18 september 2013 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst; geen probleem dat we een uurtje vroeger waren; zéér ruime kamer/appartement; lekker & gevarieerd ontbijt; stadje vlabij (5 min rijden); Parking bij de B&B;
Zwembad met ligstoelen; lekker restaurantje in de buurt met koud XXL Bier (1 liter !!!)

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
14 september 2013 beoordeeld

Wij zijn normaal geen reizigers in bed & breakfast gelegenheden maar een paar maanden geleden toch deze keuze gemaakt en geen spijt van. Verzorgd italiaans huis met een paar kamers en een paar appartementen. Wij hadden 1 van de appartementen die oo 200 meter van het hoifdgebouw aflagen en welke bij het woonhuis van de eigenaar hoorde. Uiteraard wel met een eigen entree en een vooryuintje waar je heerlijk in de schaduw van de bomen kon zitten maar ook in de zon. In 1 e instantie schrokken wij een beetje van de geringe oppervlakte van het appartement. De spartaanse eettafel en de kleine badkamer. Maar uiteindelijk ben je niet veel binnen en het bed , de airco en de koelkast waren prima en dat zijn eigenlijk de belangrijkstre zaken. Hert restaurant op 50 meter afstand leverde geen overlast op maar was wel heel handig en smakelijk. Het zwembad was heeroijk om bij te relaxen en was superschoon. Wij hadden ook voor het ontbijt geboekt en daar hebben we geen moment spijt van. Wat een heerlijkheden elke ochtend en de passie waarmee de eigenaar Cristiano je koffie bereid is formidabel. De hherlijk nog warme taarten en cakes, welke 's-morgens vroeg door een bankertbakker werden gebracht, waren nog lauwwarm, dus krakende vers, heerlijk. Zelfs mijn partner, normaal geen zoetekauw, ging voor de bijl en heeft genoten van deze lekkernijen. Hert enige minpuntje is de 1x per week wisseling van handdoeken maar als je er om vraagt krijg je zonder problemen schone mee zonder dat de week voorbij is.

Kamertip: Er zijn 2 apartementen welke afgezonderd liggen van het hoofdgebouw, en eerlijk is eerlijk deze zijn erg gehorig. Wij hadden de onderste maar je hoort alles wat er boven je hoifd gebeurt.
  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner