“Topzaak, topbediening. ”

Keukens: Pizzeria
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten, schitterende bediening. Het zelgemaakte brood dat ze bij de gerechten geven is geweldig. Kortom aanrader, geen minpunten te geven.

Datum van bezoek: juli 2021

7 september 2020 beoordeeld

Heel goede bediening en heel lekker eten voor een goede prijs. Zeer tevreden. Eerlijke prijzen en goede locatie

Datum van bezoek: september 2020
27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Taaie pizzas en ingeinteresseerd personeel. In dé toeristenstraat van Pisa verwachtten we niet zo veel. Alsnog waren we teleurgesteld.

Datum van bezoek: augustus 2019
27 augustus 2019 beoordeeld

Eten was matig. De pizza was niet te snijden. Best opdringerig personeel. Toen we er hadden gegeten en er langs liepen vroegen ze ons praktisch weer of we een drankje kwamen doen. Zou er niet nog eens gaan zitten.

Datum van bezoek: augustus 2019
18 juli 2019 beoordeeld

Wij waren 3 keer in deze restaurant . We kozen het 4-gangenmenu met 2
glas wijn p.p. voor 25 euro , wij proeven elke avond iets anders .
Er waren slechts 4 opties maar het eten was heerlijk !
Je moet vragen om een 4-gangenmenu kaart met foto's , anders krijg je een gewone menu kaart .
Obers onthouden klanten en waarderen dat ze weer kwamen bijv. gratis koffie of ijsje

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Trattoria Pizzeria Toscana Pisa bekeken, bekeken ook

In Trattoria Pizzeria Toscana Pisa geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.