15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week verbleven mijn vrienden en ik in dit hotel. De kamers zijn mooi ingericht en erg schoon. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt is heerlijk! Het enige minpunt is dat er geen zwembad aanwezig is en het hotel nogal afgelegen ligt. Maar verder is het een heel goed hotel en raar ik dit hotel zeker aan.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
31 mei 2017 beoordeeld

Mooie kamers en vriendelijke service. Mooi ingericht en heel proper. Op wandel afstand van het centrum en bezienswaardigheden van de stad. Super vriendelijk aan de receptie en ook Engels sprekende receptionisten.

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Alessandro B, Director of Sales van Hotel San Ranieri, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2017

Dear marie-Thérèse,

Thanks for appreciating everything of our Hotel.

We hope you’ll come for a second stay to enjoy the delicacies of our Restaurant Squisitia

Best Regards

31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Schone kamers, goede bedden en prettige service. Het hotel ligt ook lekker dichtbij het vliegveld van Pisa.
Bij het hotel kan gratis geparkeerd worden.

Ook uitstekend ontbijtbuffet en het restaurant bij het hotel is ook zeker een aanrader.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
5 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Knap hotel, modern. Hip ingerichte kamers, mooie aankleding en proper. Redelijk luxueus. Mooie prijs kwaliteit verhouding.
Kort bij het centrum van Pisa. Ondergrondse afgesloten parking, perfekt om onze motos te parkeren. Super lekker en uitgebreid ontbijt. Vriendelijke bediening in het hotel, zowel aan receptie als in restaurant.

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
23 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel kan ik iedereen aanraden. Prettige omgeving en voldoende parkeergelegenheid. Uitstekende kamers en personeel. Tip: wave bar in het hotel is zeer goed. Ontbijt is zeer uitgebreid en top. Ligt buiten het centrum maar goed bereikbaar per auto.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner