Gratis annuleren tot 04/08
NH Pisa(Pisa)
  • Bar/lounge
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 317 per nacht.

• Roomservice
Travelocity
28 juli 2015 beoordeeld

Het is een uitstekend hotel, met gratis parkeerplaats, wifi en ruime badkamer.
Het ontbijt was heel erg lekker en uitgebreid. Ook de buitenplaats van het hotel zag er erg mooi uit. Voor mij was de hotelkamer zelf iets te strak, maar smaken verschillen.
Vond het, vergeleken met de andere hotels waar we gebleven zijn die vakantie, erg afstandelijk. Miste wel de gezelligheid. Maar om alleen te slapen is het zeker een prima hotel.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
7 juli 2015 beoordeeld

Weg van alle drukke en toeristen ligt dit hotel vlak naast het ziekenhuis. Naast af en toe het geluid van een ambulance of trauma helikopter is het verder zeer rustig gelegen. Er zijn zo goed als geen winkels of eetgelegenheden in de buurt maar het restaurant van dit hotel serveert heerlijk eten.
Zeer vriendelijk personeel, schone en prettige kamers, heerlijk bed. Goed en zeer uitgebreid ontbijt buffet.
Jammer dat de bar niet de gehele dag geopend blijkt te zijn waardoor je niet rustig een middagje wat kan nuttige in de tuin van het hotel.
Er is voldoende parkeergelegenheid bij het hotel, een bushalte naast het hotel gelegen en met de taxi kost het tussen de 10-12 euro om naar het centrum te gaan of het vliegveld.
Prima overnachtingsplaats. Aanrader.

• Verbleef: juni 2015, reisde met familie
alexPisa, Director of Sales van Hotel San Ranieri, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juli 2015

De Richting

2 juli 2015 beoordeeld

Hip stijlvol hotel met uitermate mooi kamers.Ontbijt is van het beste dat men kan voorstellen.Leuke tuin waar men s'avonds leuke hapjes serveert bij het aperitief happy hour.Enig minpunt is misschien de ligging,aan de rand van de stad in een niet zo opgewekte buurt.Prijs- kwaliteit absolute top

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
alexPisa, Director of Sales van Hotel San Ranieri, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2015

De Richting

25 mei 2015 beoordeeld

Modern hotel, met leuke frisse kamers. Goede bedden, lekkere badkamer. Het ontbijt is heerlijk. Wij reisden met de trein en konden voor 10 Euro een shuttle service boeken naar het vliegtuig. Prima geregeld. Met bus 13 en 14 kom je snel in het centrum. Stopt voor het hotel.

Kamertip: Wij ontvingen een gratis upgrade, we checkten vroeg in.Hartstikke vriendelijk. De omgeving is rustig, alle kamers zijn rustig gelegen.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
19 mei 2015 beoordeeld

In mei 2015 een paar dagen in dit hotel verbleven. Het is een modern en licht hotel, met ruime schone kamers. Het hotel is rustig gelegen en voldoende (gratis) parkeergelegenheid voor de deur. Het ontbijt is prima verzorgd en je kan zowel binnen als buiten eten. De kaart voor het diner is daar in tegen beperkt en het eten viel tegen en is relatief duur. Wifi ontvangst is in het gehele hotel prima.Pisa is zowel per bus als met de auto goed bereikbaar.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner