“Heerlijk hotel buiten het centrum van Pisa.”
Beoordeling van Hotel San Ranieri

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Hotel San Ranieri
Beoordeeld als nr. 1 van 68 hotels in Pisa
18 oktober 2015 beoordeeld

Business hotel en in de vakantie's aantrekkelijk voor toeristen. Kamers zijn ruim en worden super schoon gemaakt. Heerlijke bedden en voldoende kastruimte om alles kwijt te kunnen. In het meubel zit een opklapbare plaats geschikt voor laptop, etc. Het ontbijt was tijdens de zomervakantie nog uitgebreid met kok die eieren bakte en sapjes maakte. Voldoende keus in brood, vleeswaren, cakes, etc. Taxi kosten waren onder de 20 euro vanaf vliegveld. Om de hoek van het hotel ligt het ziekenhuis en heeft directe busverbinding met het centrum. Buskaartjes te koop bij restaurant op de hoek (waar je ook heerlijk kunt eten). Receptie is correct en zakelijk, Boven is een dakterras waar je kunt zitten (of liggen op 4 ligbanken) en achter in de tuin van het restaurant zijn diverse luxere / lig en zit mogelijkheden. 's-Avonds wordt het hotel met gekleurde verlichting aangelicht.

Kamertip: Vraag om een kamer met grote (inloop)douche, er zijn ook kamers met douchebak
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met familie

28 juli 2015 beoordeeld

Het is een uitstekend hotel, met gratis parkeerplaats, wifi en ruime badkamer.
Het ontbijt was heel erg lekker en uitgebreid. Ook de buitenplaats van het hotel zag er erg mooi uit. Voor mij was de hotelkamer zelf iets te strak, maar smaken verschillen.
Vond het, vergeleken met de andere hotels waar we gebleven zijn die vakantie, erg afstandelijk. Miste wel de gezelligheid. Maar om alleen te slapen is het zeker een prima hotel.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
7 juli 2015 beoordeeld

Weg van alle drukke en toeristen ligt dit hotel vlak naast het ziekenhuis. Naast af en toe het geluid van een ambulance of trauma helikopter is het verder zeer rustig gelegen. Er zijn zo goed als geen winkels of eetgelegenheden in de buurt maar het restaurant van dit hotel serveert heerlijk eten.
Zeer vriendelijk personeel, schone en prettige kamers, heerlijk bed. Goed en zeer uitgebreid ontbijt buffet.
Jammer dat de bar niet de gehele dag geopend blijkt te zijn waardoor je niet rustig een middagje wat kan nuttige in de tuin van het hotel.
Er is voldoende parkeergelegenheid bij het hotel, een bushalte naast het hotel gelegen en met de taxi kost het tussen de 10-12 euro om naar het centrum te gaan of het vliegveld.
Prima overnachtingsplaats. Aanrader.

• Verbleef: Juni, 2015, reisde met familie
alexPisa, Director of Sales van Hotel San Ranieri, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juli 2015

De Richting

2 juli 2015 beoordeeld

Hip stijlvol hotel met uitermate mooi kamers.Ontbijt is van het beste dat men kan voorstellen.Leuke tuin waar men s'avonds leuke hapjes serveert bij het aperitief happy hour.Enig minpunt is misschien de ligging,aan de rand van de stad in een niet zo opgewekte buurt.Prijs- kwaliteit absolute top

• Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
alexPisa, Director of Sales van Hotel San Ranieri, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2015

De Richting

25 mei 2015 beoordeeld

Modern hotel, met leuke frisse kamers. Goede bedden, lekkere badkamer. Het ontbijt is heerlijk. Wij reisden met de trein en konden voor 10 Euro een shuttle service boeken naar het vliegtuig. Prima geregeld. Met bus 13 en 14 kom je snel in het centrum. Stopt voor het hotel.

Kamertip: Wij ontvingen een gratis upgrade, we checkten vroeg in.Hartstikke vriendelijk. De omgeving is rustig ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
19 mei 2015 beoordeeld

In mei 2015 een paar dagen in dit hotel verbleven. Het is een modern en licht hotel, met ruime schone kamers. Het hotel is rustig gelegen en voldoende (gratis) parkeergelegenheid voor de deur. Het ontbijt is prima verzorgd en je kan zowel binnen als buiten eten. De kaart voor het diner is daar in tegen beperkt en het eten viel tegen en is relatief duur. Wifi ontvangst is in het gehele hotel prima.Pisa is zowel per bus als met de auto goed bereikbaar.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
28 september 2013 beoordeeld

Goed bereikbaar per auto, en dan verder met de bus naar de scheve toren. Architect heeft zijn hart hier opgehaald met allerlei moderne ideeën. TV verwerkt in spiegel,etc. Receptioniste heeft waarschijnlijk al te vaak vragen gekregen achteraf hoe alles werkt, dus worden de gasten nu naar hun kamer begeleid, chic. Ruime schone kamer.

Verbleef: September, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Pisa bekeken
op 4,4 km afstand
Hotel Alessandro della Spina
op 0,5 km afstand
AC Hotel by Marriott Pisa
Prijzen weergeven

In Hotel San Ranieri geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel San Ranieri

Adres: Via Filippo Mazzei, 2 | Cisanello, 56124, Pisa, Italië
Locatie: Italië > Toscane > Province of Pisa > Pisa
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 zakenhotel in Pisa
Nr. 1 luxe hotel in Pisa
Nr. 4 romantisch hotel in Pisa
Nr. 5 voordelig hotel in Pisa
Prijsklasse: € 64 - € 127 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel San Ranieri 4*
Aantal kamers: 90
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel San Ranieri met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
San Ranieri Hotel
San Ranieri Pisa

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?