“Modern hotel, rustig en makkelijk bereikbaar met de bus en auto”
Beoordeling van Hotel San Ranieri

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Hotel San Ranieri
Beoordeeld als nr. 1 van 68 hotels in Pisa
25 mei 2015 beoordeeld

Modern hotel, met leuke frisse kamers. Goede bedden, lekkere badkamer. Het ontbijt is heerlijk. Wij reisden met de trein en konden voor 10 Euro een shuttle service boeken naar het vliegtuig. Prima geregeld. Met bus 13 en 14 kom je snel in het centrum. Stopt voor het hotel.

Kamertip: Wij ontvingen een gratis upgrade, we checkten vroeg in.Hartstikke vriendelijk. De omgeving is rustig ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner

19 mei 2015 beoordeeld

In mei 2015 een paar dagen in dit hotel verbleven. Het is een modern en licht hotel, met ruime schone kamers. Het hotel is rustig gelegen en voldoende (gratis) parkeergelegenheid voor de deur. Het ontbijt is prima verzorgd en je kan zowel binnen als buiten eten. De kaart voor het diner is daar in tegen beperkt en het eten viel tegen en is relatief duur. Wifi ontvangst is in het gehele hotel prima.Pisa is zowel per bus als met de auto goed bereikbaar.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
28 september 2013 beoordeeld

Goed bereikbaar per auto, en dan verder met de bus naar de scheve toren. Architect heeft zijn hart hier opgehaald met allerlei moderne ideeën. TV verwerkt in spiegel,etc. Receptioniste heeft waarschijnlijk al te vaak vragen gekregen achteraf hoe alles werkt, dus worden de gasten nu naar hun kamer begeleid, chic. Ruime schone kamer.

Verbleef: September, 2013, reisde met een partner
6 augustus 2012 beoordeeld

Ik heb vorige week met mijn vriend in Hotel San Ranieri gelogeerd, als onderdeel van een autorondreis door Italië. Na aankomst in Pisa konden we gelijk inchecken en bijkomen van de lange reis.
Ik vond het hotel en de kamer heerlijk ruim en schoon (juist door de moderne inrichting). Dit geldt ook voor de badkamer en kastruimte. Het ontbijt was lekker, niet overdreven. Je had zoetigheden, yoghurt, muesli en je kon een boterham toasten. Ook aan koffie, thee en verse fruitdranken geen gebrek.
De stad Pisa is heel makkelijk met de bus te bereiken. De rit duurt ongeveer 10 minuten naar het centrum. Wij wilden liever de auto gewoon bij het hotel laten staan (gratis!), en dit was een prima oplossing. Een kaartje kost ook maar €1,10 en daar kun je 70 minuten mee reizen.
In de tuin kun je heerlijk relaxen. Wij hebben hier na terugkomst uit Pisa een aantal keer wat spellen gespeeld. Genieten van de rust en het lekkere weer. Let wel op: drankjes op het terras zijn niet inbegrepen dus deze betaal je bij uitchecken, en ze vragen in Italië overal een flinke prijs voor bier, wijn en frisdranken.

Al met al twee leuke dagen en nachten gehad bij Hotel San Ranieri. Als je zoekt naar een netjes, schoon, rustig en vriendelijk hotel, dan zou ik je Hotel San Ranieri zeker aanbevelen. Wil je meer authentiek Italië, en lopend van het centrum willen zitten, dan zou een ander hotel wellicht een betere optie zijn.

• Verbleef: Juli, 2012, reisde met een partner
14 juni 2012 beoordeeld

Moderne inrichting, maar allesbehalve gezellig of persoonlijk. Ligt in een zeer ongezellige buurt, maar wel praktisch ten opzichte van de snelweg en het vliegveld van Pisa (5-10 minuten). Het ontbijt is heel uitgebreid. Vraag naar een vers gezette espresso of cappuccino, die is veel lekkerder dan de gewone koffie.

Verbleef: Mei, 2012, reisde met een partner
21 september 2011 beoordeeld

We zochten een hotel vlakbij Pisa en als uitgangspunt voor een dagje sightseeing (met auto) in Toscane. Daags voor aankomst geboekt, dus gebruik kunnen maken van een last minute aanbieding, €104,00 voor een junior suite. Prima ruime, zeer modern ingerichte kamer en zeer royale badkamer. Hotel gebruikt nogal vreemde kleurstellingen, zo zijn er kanariegele badkamers, maar ook zwarte muren, spierwitte bedden met knalrode sprei. Om bij de kamer te komen moest er een hele rij tussendeuren worden geopend, erg apart, en vervelend voor de direct naast die deuren gelegen kamers. De deuren vielen nl. nogal hard in het slot. Hotel heeft eigen tuin met beperkte loungemogelijkheden en een groot overdekt terras. Bieren, wijnen en frisdranken voor €5,00 en sterke drank voor €8,00. Restaurant zeker de moeite waard, de keuken was erg goed. Ontbijt oké voor italiaanse maatstaven, omelet werd ter plaatse vers bereid. Buiten het hotel gratis parkeren, in (kleine) parkeergarage voor €20,00 per nacht.

• Verbleef: September, 2011, reisde met een partner
17 september 2011 beoordeeld

Zeer goed, mooi en modern hotel! Makkelijk te bereiken per auto, gelegen in een rustige buitenwijk.

• Verbleef: September, 2011
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Pisa bekeken
op 4,4 km afstand
445 beoordelingen
op 0,5 km afstand
AC Hotel by Marriott Pisa
Prijzen weergeven

In Hotel San Ranieri geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel San Ranieri

Adres: Via Filippo Mazzei, 2 | Cisanello, 56124, Pisa, Italië
Locatie: Italië > Toscane > Province of Pisa > Pisa
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 luxe hotel in Pisa
Nr. 1 zakenhotel in Pisa
Nr. 4 romantisch hotel in Pisa
Prijsklasse: € 65 - € 142 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel San Ranieri 4*
Aantal kamers: 90
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, Agoda, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel San Ranieri met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
San Ranieri Hotel
San Ranieri Pisa

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?