Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 123 per nacht.

Hotel Pisa Tower(Pisa)
NH Pisa(Pisa)
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
Camping Village Torre Pendente(Pisa)(Heel veel waar voor je geld!)
19 mei 2015 beoordeeld

In mei 2015 een paar dagen in dit hotel verbleven. Het is een modern en licht hotel, met ruime schone kamers. Het hotel is rustig gelegen en voldoende (gratis) parkeergelegenheid voor de deur. Het ontbijt is prima verzorgd en je kan zowel binnen als buiten eten. De kaart voor het diner is daar in tegen beperkt en het eten viel tegen en is relatief duur. Wifi ontvangst is in het gehele hotel prima.Pisa is zowel per bus als met de auto goed bereikbaar.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
28 september 2013 beoordeeld

Goed bereikbaar per auto, en dan verder met de bus naar de scheve toren. Architect heeft zijn hart hier opgehaald met allerlei moderne ideeën. TV verwerkt in spiegel,etc. Receptioniste heeft waarschijnlijk al te vaak vragen gekregen achteraf hoe alles werkt, dus worden de gasten nu naar hun kamer begeleid, chic. Ruime schone kamer.

Verbleef: september 2013, reisde met een partner
6 augustus 2012 beoordeeld

Ik heb vorige week met mijn vriend in Hotel San Ranieri gelogeerd, als onderdeel van een autorondreis door Italië. Na aankomst in Pisa konden we gelijk inchecken en bijkomen van de lange reis.
Ik vond het hotel en de kamer heerlijk ruim en schoon (juist door de moderne inrichting). Dit geldt ook voor de badkamer en kastruimte. Het ontbijt was lekker, niet overdreven. Je had zoetigheden, yoghurt, muesli en je kon een boterham toasten. Ook aan koffie, thee en verse fruitdranken geen gebrek.
De stad Pisa is heel makkelijk met de bus te bereiken. De rit duurt ongeveer 10 minuten naar het centrum. Wij wilden liever de auto gewoon bij het hotel laten staan (gratis!), en dit was een prima oplossing. Een kaartje kost ook maar €1,10 en daar kun je 70 minuten mee reizen.
In de tuin kun je heerlijk relaxen. Wij hebben hier na terugkomst uit Pisa een aantal keer wat spellen gespeeld. Genieten van de rust en het lekkere weer. Let wel op: drankjes op het terras zijn niet inbegrepen dus deze betaal je bij uitchecken, en ze vragen in Italië overal een flinke prijs voor bier, wijn en frisdranken.

Al met al twee leuke dagen en nachten gehad bij Hotel San Ranieri. Als je zoekt naar een netjes, schoon, rustig en vriendelijk hotel, dan zou ik je Hotel San Ranieri zeker aanbevelen. Wil je meer authentiek Italië, en lopend van het centrum willen zitten, dan zou een ander hotel wellicht een betere optie zijn.

• Verbleef: juli 2012, reisde met een partner
14 juni 2012 beoordeeld

Moderne inrichting, maar allesbehalve gezellig of persoonlijk. Ligt in een zeer ongezellige buurt, maar wel praktisch ten opzichte van de snelweg en het vliegveld van Pisa (5-10 minuten). Het ontbijt is heel uitgebreid. Vraag naar een vers gezette espresso of cappuccino, die is veel lekkerder dan de gewone koffie.

Verbleef: mei 2012, reisde met een partner
21 september 2011 beoordeeld

We zochten een hotel vlakbij Pisa en als uitgangspunt voor een dagje sightseeing (met auto) in Toscane. Daags voor aankomst geboekt, dus gebruik kunnen maken van een last minute aanbieding, €104,00 voor een junior suite. Prima ruime, zeer modern ingerichte kamer en zeer royale badkamer. Hotel gebruikt nogal vreemde kleurstellingen, zo zijn er kanariegele badkamers, maar ook zwarte muren, spierwitte bedden met knalrode sprei. Om bij de kamer te komen moest er een hele rij tussendeuren worden geopend, erg apart, en vervelend voor de direct naast die deuren gelegen kamers. De deuren vielen nl. nogal hard in het slot. Hotel heeft eigen tuin met beperkte loungemogelijkheden en een groot overdekt terras. Bieren, wijnen en frisdranken voor €5,00 en sterke drank voor €8,00. Restaurant zeker de moeite waard, de keuken was erg goed. Ontbijt oké voor italiaanse maatstaven, omelet werd ter plaatse vers bereid. Buiten het hotel gratis parkeren, in (kleine) parkeergarage voor €20,00 per nacht.

• Verbleef: september 2011, reisde met een partner