“Heerlijk gezeten en gegeten”
Beoordeling van Paninando Verso La Torre

Paninando Verso La Torre
Geclassificeerd als nr. 162 van 1.062 Restaurants in Pisa
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Per ongeluk hier terecht gekomen voor een broodje. Hele lieve mensen en echt heerlijke broodjes gegeten. Serieus een aanrader als je onderweg bent naar de toren of er net vandaan komt.

Datum van bezoek: augustus 2017

2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren verast door de lekkere verse pasta's (carbonara en pesto) en fijne bediening. Absoluut niet duur als je kijkt naar de locatie, heel fijn gegeten net voor de drukte en restaurants die je naar binnen willen "lokken".

Datum van bezoek: september 2016
31 augustus 2016 beoordeeld

een eenvoudig terrasje, aardige mensen. pizza gegeten en sandwiches. door ons vieren met enthousiasme ontvangen. Ook mooi uitzicht op de toren.

Datum van bezoek: augustus 2016
13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden even ergens iets eten en drinken en zag toevallig dit tentje op de weg naar de toren. In de ochtend hadden we lekkere koffie met een kleine donut en in de middag op weg naar de auto een heerlijk broodje met als toetje tiramisu. De broodjes worden gemaakt waar je bij staat en de tiramisu was om je vingers bij op te eten. Verder is het een brandschoon zaakje met vriendelijke mensen en een goede prijs/kwaliteitsvehouding. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2016
31 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed belegde pizza's met prima prijs/kwaliteit.
Nette service en een mooi uitzicht op de toren van Pisa.
Aanrader dus.

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Paninando Verso La Torre bekeken, bekeken ook

In Paninando Verso La Torre geweest? Deel je ervaringen!