7 september 2016 beoordeeld

Zeer gunstige ligging van het hotel, nette kamers en vriendelijk personeel. Op loopafstandvan station om trein naar Lucca te nemen, eveneens prachtig stadje, het bezoeken waard.
Bushalte van en naar luchthaven stopt quasi voor het hotel.
Loopafstand naar toren, rugzak de kan je achterlaten in kamer om toren te beklimmen (bagage, tassen enz mogen niet mee bij beklimming toren), na bezoek snel terug op te halen.
Veel restaurantjes in de omgeving, alle prijsklassen

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
5 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Roma is een eenvoudig hotel. Het is er zuiver, het ontbijt is prima. Het ligt Centraal, 2 minuten van piazza Dei Miracoli, met o.a. De prachtige kerk en toren v Pisa. Bushalte voor de deur, makkelijk reizen met bus door heel Pisa. Het hotel kunnen we aanraden.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
1 oktober 2015 beoordeeld

In het centrum van Pisa ligt dit hotel op een steenworp afstand van de toren van Pisa. Vanuit de hotelkamer konden we dit mooie bouwwerk bewonderen. Dat is dan ook echt het grootste pluspunt. De hotelkamer is verder netjes en schoon, maar niet echt sfeervol. Bovendien stond de straal van de douche bij ons op standje jetstream en kregen dit helaas niet op een andere stand. Verder is het ontbijt van gemiddelde kwaliteit. Misschien dat we verwent waren door ons vorige hotel, maar ik heb niet echt kunnen genieten van het ontbijt. De bediening was verder wel heel erg aardig al waren ze wel wat luid.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
24 september 2015 beoordeeld

Het hotel is zeer gunstig gelegen vanaf het centrum en DE attractie van Pisa: de scheve toren. We hadden een fantastisch uitzicht vanaf onze kamer. Ontbijt was aardig, niet fantastisch. Wel heel netjes dat er voor mij een speciale glutenvrije box was! Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Voor het hotel stap je de bus in en voor 2 euro p.p. ben je binnen 15min op de luchthaven, ideaal! Overigens, op Booking.com staat dat er een shuttleserivice is, maar die wordt niet aangeboden.

Het hotel is zeer gehorig; zowel binnen als buiten is alles te volgen. Het ligt langs een doorgaande weg met veel verkeer; raadzaam om oordoppen mee te nemen. Het hotel heeft een zeer kleine ligt waar net 2 personen in kunnen, wij hebben daarom de koffers naar de 4e verdieping getild. Niet ideaal. Wat erg tegenviel was de douche; keiharde straal die niet aan te passen was. Ook vonden we de bedden niet zo prettig: erg hard en zeer slappe kussens. Al met al prima voor 2 nachten maar niet voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
1 november 2014 beoordeeld

Oubollig hotel langs een drukke hoofdweg kortbij een ziekenhuis. Hier wil je niet slapen.. Dichtbij de bezienswaardigheden van Pisa , dat wel en op amper 500 meter van de toren en Basiliek.
Personeel is niet echt pro en kwaliteit van het ontbijt is onder alles. Pisa is niet echt de moeite om te doen. je bent er vlug door... Spijtig

Kamertip: In dit hotel kan je geen goede kamer kiezen.
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner