“Heel goed ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Hotel Galilei
Beoordeeld als nr. 17 van 68 hotels in Pisa
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn onverwacht gestrand in dit hotel om 00.30 uur .
Zonder reservering vriendelijk onthaald .
De bedden waren heel ruim de matras was zeer hard ondanks dat het aan een drukke baan ligt is er weinig overlast als de ramen dicht zijn .
Het ontbijt was zeer uitgebreid en van alles meer dan voldoende de eetzaal was minder gezellig en deed een beetje aan een refter denken

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie
Monica B, Direttore vendite van Hotel Galilei, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2017

Dear Guest,

we are pleased to satisfy your choice for stay.

Monica
Hotel Galilei

4 september 2016 beoordeeld

Proper hotel, goede ligging (te voet een klein half uur van de Toren), ontbijt ok
Negatief: restaurant van het hotel. Hadden een 3-gangendiner, maar werden compleet genegeerd door de obers. (Er zaten een tafel van 10 zakenmensen die alle aandacht kregen) Zelfs ons dessert niet meer gekregen. Heeft dan wel de bijbestelde cola niet meer in rekening gebracht.
Dame en heer aan de receptie waren wel zeer vriendelijk!

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden
23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer behulpzame receptie
Vlakbij vlieghaven; op 5-10min ben je reeds daar.
Vaste prijs tss vlieghaven en hotel: 15€
Kamer was ok voor de prijs; niets speciaals te verwachten. Is alleen maar goed als je s'avonds laat toekomt of zeer vroeg moet vertrekken.
Ontbijt; geen vers fruit; koffie uit machine; veel zoet.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
13 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik moet zeggen dat ik liever eerst de recencies had gelezen van vorige bezoekers, dan had ik precies geweten waar ik aan toe was.

Het bed is goed. De douche ook. En dat is toch redelijk bijzonder voor Italië dus die scoort de plus.

Let wel!: ik kan flink doorlopen, maar ik red het niet in 30minuten naar de toren van Pisa. En het is hier benauwd dus flink doorstappen is flink zweten.

Wat ik echt mis is toch steeds weer die waterkoker. En waarom? Nou..als je op reis bent en je hebt gekreukte kleding, kan je zeker 50% van de kreukels er uit krijgen door je shirt 3 miniten boven de waterkoker te houden als hij aan staat (gewoon deksel open laten en niet te vol met water dan slaat hij niet af). Voor zaken is dat wel zo prettig als je shirt mooi is.

Bovendien is het toch wel het minst wat je voor 100euro per nacht mag verwachten...een kopje thee of koffie.

Ik ga dan ook voortaan 1 hele punt in de min brengen als die er niet is want het is een smuck op de gastvrijheid.

En dasrom krijgt dit hotel van mij een 7.

Verbleef: Juni, 2016, reisde voor zaken
20 april 2016 beoordeeld

Plus: Ik vond het een goed hotel. Dicht bij het vliegveld en in tegenstelling van sommige andere reacties erg makkelijk te vinden. Wij hebben in het restaurant heerlijk gegeten. Er werd voor ons gebarbecued met heerlijk vlees (lees veel en lekker). Dit voor 28 euro voor 2 personen. Kamers zijn ook goed.

Min: Wifi is alleen bereikbaar tegen betaling in de kamer. Het is gratis in de hal, echter krijg je met je laptop geen verbinden. Zij hebben daar een computer staan met erg sloom internet.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
15 september 2015 beoordeeld

Dit hotel heeft een beetje z'n beste tijd gehad. Is niet écht 4-sterren meer waard. Dagelijks komen er bussen aan met Chinezen, Indiërs die Pisa op een rondreis bezoeken. Blijven doorgaans ook maar één nachtje.
Ontbijt is niet veel soeps.
Ligt op een ruim kwartier wandelen van de scheve toren.

• Verbleef: November, 2014, reisde voor zaken
21 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een standaard hotel dat een beetje verlaten lijkt. Er zijn delen die niet meer gebruikt worden en men krijgt het gevoel dat het hotel niet zo goed meer wordt bijgehouden. Ondanks dit feit is het hotel zeer schoon en netjes. De kamer waar wij verbleven was niet zo groot maar wel compact.
De ligging van het hotel kan wel een beetje tegenvallen als je niet van lopen houdt. Het historische centrum van Pisa is op 20-30 minuten loopafstand en de toren van Pisa is dan ook ver als je in de hitte moet lopen. Als je toch van lopen houdt, is dit hotel prima, mits je wel goed oplet want je moet wel bij gevaarlijke en drukke kruispunten oversteken. Het hotel ligt een beetje buiten het bewoonde centrum, naast een industrieterrein waar het na 10u 's avonds een beetje donker en desolaat is. Je zou wel rekening moeten houden met de prostituees die langs de weg staan op weg naar het hotel.
Nog een afknapper is dat het hotel pal achter de luchthaven ligt maar niet makkelijk te bereiken is met het OV. De beste manier om bij t hotel te komen is een taxi nemen die je ongeveer voor 8-10 euro brengt.

Het ontbijt was niet slecht maar voor een 4 ster hotel nogal mager qua assortiment.

Al met al een prima verblijf voor een of twee dagen, lekker makkelijk dichtbij de luchthaven.

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Pisa bekeken
op 4,2 km afstand
Hotel Pisa Tower
nr. 2 van 68 in Pisa
830 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Galilei geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Galilei

Adres: Via Darsena 1, 56121, Pisa, Italië (Voorheen Golden Tulip Galilei - Pisa)
Locatie: Italië > Toscane > Province of Pisa > Pisa
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 7 luxe hotel in Pisa
Prijsklasse: € 71 - € 107 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Galilei 4*
Aantal kamers: 153
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Galilei met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Golden Tulip Galilei - Pisa Hotel Pisa
My Onehotel Galilei Pisa
My Onehotel Galilei Hotel Pisa

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?