Gratis annuleren tot 28/07
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Hotel Pisa Tower(Pisa)
Gratis annuleren tot 22/07
Orbitz.com
  • Bar/lounge
NH Pisa(Pisa)
Gratis annuleren tot 22/07
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 291 per nacht.

Agoda.com
US$ 1.042
4 september 2016 beoordeeld

Proper hotel, goede ligging (te voet een klein half uur van de Toren), ontbijt ok
Negatief: restaurant van het hotel. Hadden een 3-gangendiner, maar werden compleet genegeerd door de obers. (Er zaten een tafel van 10 zakenmensen die alle aandacht kregen) Zelfs ons dessert niet meer gekregen. Heeft dan wel de bijbestelde cola niet meer in rekening gebracht.
Dame en heer aan de receptie waren wel zeer vriendelijk!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer behulpzame receptie
Vlakbij vlieghaven; op 5-10min ben je reeds daar.
Vaste prijs tss vlieghaven en hotel: 15€
Kamer was ok voor de prijs; niets speciaals te verwachten. Is alleen maar goed als je s'avonds laat toekomt of zeer vroeg moet vertrekken.
Ontbijt; geen vers fruit; koffie uit machine; veel zoet.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
13 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik moet zeggen dat ik liever eerst de recencies had gelezen van vorige bezoekers, dan had ik precies geweten waar ik aan toe was.

Het bed is goed. De douche ook. En dat is toch redelijk bijzonder voor Italië dus die scoort de plus.

Let wel!: ik kan flink doorlopen, maar ik red het niet in 30minuten naar de toren van Pisa. En het is hier benauwd dus flink doorstappen is flink zweten.

Wat ik echt mis is toch steeds weer die waterkoker. En waarom? Nou..als je op reis bent en je hebt gekreukte kleding, kan je zeker 50% van de kreukels er uit krijgen door je shirt 3 miniten boven de waterkoker te houden als hij aan staat (gewoon deksel open laten en niet te vol met water dan slaat hij niet af). Voor zaken is dat wel zo prettig als je shirt mooi is.

Bovendien is het toch wel het minst wat je voor 100euro per nacht mag verwachten...een kopje thee of koffie.

Ik ga dan ook voortaan 1 hele punt in de min brengen als die er niet is want het is een smuck op de gastvrijheid.

En dasrom krijgt dit hotel van mij een 7.

Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
20 april 2016 beoordeeld

Plus: Ik vond het een goed hotel. Dicht bij het vliegveld en in tegenstelling van sommige andere reacties erg makkelijk te vinden. Wij hebben in het restaurant heerlijk gegeten. Er werd voor ons gebarbecued met heerlijk vlees (lees veel en lekker). Dit voor 28 euro voor 2 personen. Kamers zijn ook goed.

Min: Wifi is alleen bereikbaar tegen betaling in de kamer. Het is gratis in de hal, echter krijg je met je laptop geen verbinden. Zij hebben daar een computer staan met erg sloom internet.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
15 september 2015 beoordeeld

Dit hotel heeft een beetje z'n beste tijd gehad. Is niet écht 4-sterren meer waard. Dagelijks komen er bussen aan met Chinezen, Indiërs die Pisa op een rondreis bezoeken. Blijven doorgaans ook maar één nachtje.
Ontbijt is niet veel soeps.
Ligt op een ruim kwartier wandelen van de scheve toren.

• Verbleef: november 2014, reisde voor zaken