“Niet voor vakantie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
AC Hotel by Marriott Pisa
Beoordeeld als nr. 29 van 68 hotels in Pisa
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is duidelijk een business hotel, maar totaal niet aangenaam voor vakanties.

Op vakantie wil je kunnen buiten zitten, buiten ontbijten, chillen, leuke bar...
Niet hier dus.
Je zit opgesloten in een bunker - met alles erop en eraan.

Prima hotel - daar niet van- maag niet in mijn verlof.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Uxia_Landeira, Manager van AC Hotel by Marriott Pisa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Dear Guest,

we thank you for your comments and we apologize if your stay was not of your complete satisfaction.

Please accept our best regards.

29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven in dit "fantastische" hotel i.v.m een vroege vlucht uit Pisa. Bij aankomst zag het er allemaal prima uit. Niet slecht voor een transfer hotel. Maar later op de avond veranderde dat beeld in een luidruchtig hotel. Niet alleen dunne muren maar ook veel muggen deden een duit in het zakje. In deze ervaring waren wij niet de eerste, getuige een groot kerkhof aan platgeslagen Chinese tekens op de muur. Na eindelijk deze beesten uitgeroeid te hebben, bleek het bed van het niveau ik kraak en piep. Compleet versleten dus. Werk aan de winkel voor dit hotel.

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
Laura B, Manager van AC Hotel by Marriott Pisa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2017

Dear Guest,

we thank you for your comments and we apologize if your stay was not of your satisfaction. We take note about what you reported in order to improve our services.
Kind regards.

27 april 2017 beoordeeld

Het hotel ligt op 45 minuten lopen van het centrum. Op 200 meter van het hotel stopt de linea blu bus en die brengt je in 15 minuten naar het centrum, alleen niet na 20.00 uur. Dan ben je aangewezen op een taxi. Tegenover het hotel is een winkelcentrum met een grote supermarkt.
Bij de receptie word je vriendelijk en snel geholpen. De kamers zijn redelijk ruim, de bedden zijn prima, de badkamer is goed. De airco werkt niet zo best waardoor de temperatuur 's nachts opliep tot 24 graden. Ramen kunnen wel open maar het hotel staat in de buurt van een ziekenhuis dus je hoort nog weleens een sirene.
Het ontbijtbuffet is niet erg uitgebreid en wordt niet zo snel aangevuld waardoor je vaak moet wachten op brood, eieren of fruit e.d.

• Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
4 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ligging van het hotel, met een taxi ben je binnen 10 min in het centrum. Er is een klein winkelcentrum om de hoek. Het hotel was 10 jaar geleden erg mooi, nu verouderd en alles ziet er gebruikt uit. De bedden zijn schoon. De knop van de airco is onleesbaar dus het is gokken welke temperatuur je selecteert. Ook spoelt de wasbak niet door. Het personeel is vriendelijk, en behulpzaam.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde voor zaken
Laura B, Manager van AC Hotel by Marriott Pisa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2016

Dear Guest,

we thank you for your feedback. We have shared your comments with the appropriate team in order to improve our services.
Kind regards.

14 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 5 nachten in dit hotel geslapen. De kamer was mooi en de badkamer picobello in orde. Het ontbijt was super lekker alleen het personeel liep wat nukkig rond. Alleen de ober die een Indonesisch uiterlijk had was dan weer zeer vriendelijk zeker in tegenstelling tot de rest van het personeel. Een ober met baard was ook vriendelijk maar de rest kreeg je de indruk dat ze lachte naar de gasten en als ze gepasseerd waren was de lach direct weg. Onder elkaar waren ze zeer vrolijk maar naar de gasten toe nemen ze beter een voorbeeld aan de Indonesisch uitziende ober. De receptionist was vriendelijk maar je moet niet naar een restaurant in de buurt vragen. Dan zijn ze zeer vaag. Je moet maar in het restaurant van het hotel eten. We vonden via tripadvisor een super lekker restaurantje in de buurt. Het restaurant van het hotel was ook wel lekker maar niet zo gezellig. Tevens is het restaurant van het hotel gesloten op zaterdag en zondag. Goede verbinding met de bus naar het centrum. In het seizoen zijn er ook avond bussen.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
8 oktober 2015 beoordeeld

Kapotte vloer, slecht schoongemaakt. Zowel de kamer als bv de vloer in de lift. Ook was de bar dicht en kon niet savonds gegeten worden in het restaurant. Ontbijt zeer marginaal voor zo' groot hotel. Receptionist en medewerker bij het ontbijt zeer hulpvaardig.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
4 september 2013 beoordeeld

Het AC Pisa hotel voldoet aan de normen. Nette kamers met het nodige comfort. Er wordt voor een kinderbedje gezorgd voor onze 10 weken oude dochter. Vriendelijk personeel, zowel het personeel aan de balie als het personeel dat de kamers onderhoudt.
Ze beschikken over een goede ondergrondse parking, al zou die wel Artis of goedkoper mogen zijn, voor buiten seizoen als je er als enige gast in staat...
Het ontbijt is correct maar niet heel erg variërend of uitgebreid, wat je al snel ondervindt als je hier enkele dagen verblijft.
De bereikbaar van het centrum (zuidelijk van de Arno) met de wagen viel vrij goed mee, daar werden we ook goed over geïnformeerd. Wj kozen Pisa voornamelijk als uitvalsbasis naar de kust Firenze, Lucca,... En waren dan ook aangenaam verrast over de binnenstad van Pisa.
De nabijheid van het winkelcentrum is zeker en vast een troef!

Verbleef: September, 2013, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Pisa bekeken
op 2,7 km afstand
830 beoordelingen
op 3,1 km afstand
Hotel Relais dell'Orologio
Prijzen weergeven

In AC Hotel by Marriott Pisa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over AC Hotel by Marriott Pisa

Adres: Via delle Torri 20, 56124, Pisa, Italië
Locatie: Italië > Toscane > Province of Pisa > Pisa
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 10 romantisch hotel in Pisa
Nr. 11 luxe hotel in Pisa
Prijsklasse: €61 - €101 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — AC Hotel by Marriott Pisa 4*
Aantal kamers: 107
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Hotels.com, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij AC Hotel by Marriott Pisa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Ac Hotels Pisa
Ac Hotel Pisa

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?