Gratis annuleren tot 28/07
NH Pisa(Pisa)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 156 per nacht.

Hotel Pisa Tower(Pisa)
Gratis annuleren tot 22/07
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 290 per nacht.

Camping Village Torre Pendente(Pisa)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 22/07
HotelsClick
  • Bar/lounge
US$ 1.050
29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven in dit "fantastische" hotel i.v.m een vroege vlucht uit Pisa. Bij aankomst zag het er allemaal prima uit. Niet slecht voor een transfer hotel. Maar later op de avond veranderde dat beeld in een luidruchtig hotel. Niet alleen dunne muren maar ook veel muggen deden een duit in het zakje. In deze ervaring waren wij niet de eerste, getuige een groot kerkhof aan platgeslagen Chinese tekens op de muur. Na eindelijk deze beesten uitgeroeid te hebben, bleek het bed van het niveau ik kraak en piep. Compleet versleten dus. Werk aan de winkel voor dit hotel.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Laura B, Manager van AC Hotel by Marriott Pisa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2017

Dear Guest,

we thank you for your comments and we apologize if your stay was not of your satisfaction. We take note about what you reported in order to improve our services.
Kind regards.

27 april 2017 beoordeeld

Het hotel ligt op 45 minuten lopen van het centrum. Op 200 meter van het hotel stopt de linea blu bus en die brengt je in 15 minuten naar het centrum, alleen niet na 20.00 uur. Dan ben je aangewezen op een taxi. Tegenover het hotel is een winkelcentrum met een grote supermarkt.
Bij de receptie word je vriendelijk en snel geholpen. De kamers zijn redelijk ruim, de bedden zijn prima, de badkamer is goed. De airco werkt niet zo best waardoor de temperatuur 's nachts opliep tot 24 graden. Ramen kunnen wel open maar het hotel staat in de buurt van een ziekenhuis dus je hoort nog weleens een sirene.
Het ontbijtbuffet is niet erg uitgebreid en wordt niet zo snel aangevuld waardoor je vaak moet wachten op brood, eieren of fruit e.d.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
4 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ligging van het hotel, met een taxi ben je binnen 10 min in het centrum. Er is een klein winkelcentrum om de hoek. Het hotel was 10 jaar geleden erg mooi, nu verouderd en alles ziet er gebruikt uit. De bedden zijn schoon. De knop van de airco is onleesbaar dus het is gokken welke temperatuur je selecteert. Ook spoelt de wasbak niet door. Het personeel is vriendelijk, en behulpzaam.

Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Laura B, Manager van AC Hotel by Marriott Pisa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2016

Dear Guest,

we thank you for your feedback. We have shared your comments with the appropriate team in order to improve our services.
Kind regards.

14 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 5 nachten in dit hotel geslapen. De kamer was mooi en de badkamer picobello in orde. Het ontbijt was super lekker alleen het personeel liep wat nukkig rond. Alleen de ober die een Indonesisch uiterlijk had was dan weer zeer vriendelijk zeker in tegenstelling tot de rest van het personeel. Een ober met baard was ook vriendelijk maar de rest kreeg je de indruk dat ze lachte naar de gasten en als ze gepasseerd waren was de lach direct weg. Onder elkaar waren ze zeer vrolijk maar naar de gasten toe nemen ze beter een voorbeeld aan de Indonesisch uitziende ober. De receptionist was vriendelijk maar je moet niet naar een restaurant in de buurt vragen. Dan zijn ze zeer vaag. Je moet maar in het restaurant van het hotel eten. We vonden via tripadvisor een super lekker restaurantje in de buurt. Het restaurant van het hotel was ook wel lekker maar niet zo gezellig. Tevens is het restaurant van het hotel gesloten op zaterdag en zondag. Goede verbinding met de bus naar het centrum. In het seizoen zijn er ook avond bussen.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
8 oktober 2015 beoordeeld

Kapotte vloer, slecht schoongemaakt. Zowel de kamer als bv de vloer in de lift. Ook was de bar dicht en kon niet savonds gegeten worden in het restaurant. Ontbijt zeer marginaal voor zo' groot hotel. Receptionist en medewerker bij het ontbijt zeer hulpvaardig.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner