4 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ligging van het hotel, met een taxi ben je binnen 10 min in het centrum. Er is een klein winkelcentrum om de hoek. Het hotel was 10 jaar geleden erg mooi, nu verouderd en alles ziet er gebruikt uit. De bedden zijn schoon. De knop van de airco is onleesbaar dus het is gokken welke temperatuur je selecteert. Ook spoelt de wasbak niet door. Het personeel is vriendelijk, en behulpzaam.

Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Laura B, Manager van AC Hotel by Marriott Pisa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2016

Dear Guest,

we thank you for your feedback. We have shared your comments with the appropriate team in order to improve our services.
Kind regards.

14 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 5 nachten in dit hotel geslapen. De kamer was mooi en de badkamer picobello in orde. Het ontbijt was super lekker alleen het personeel liep wat nukkig rond. Alleen de ober die een Indonesisch uiterlijk had was dan weer zeer vriendelijk zeker in tegenstelling tot de rest van het personeel. Een ober met baard was ook vriendelijk maar de rest kreeg je de indruk dat ze lachte naar de gasten en als ze gepasseerd waren was de lach direct weg. Onder elkaar waren ze zeer vrolijk maar naar de gasten toe nemen ze beter een voorbeeld aan de Indonesisch uitziende ober. De receptionist was vriendelijk maar je moet niet naar een restaurant in de buurt vragen. Dan zijn ze zeer vaag. Je moet maar in het restaurant van het hotel eten. We vonden via tripadvisor een super lekker restaurantje in de buurt. Het restaurant van het hotel was ook wel lekker maar niet zo gezellig. Tevens is het restaurant van het hotel gesloten op zaterdag en zondag. Goede verbinding met de bus naar het centrum. In het seizoen zijn er ook avond bussen.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
8 oktober 2015 beoordeeld

Kapotte vloer, slecht schoongemaakt. Zowel de kamer als bv de vloer in de lift. Ook was de bar dicht en kon niet savonds gegeten worden in het restaurant. Ontbijt zeer marginaal voor zo' groot hotel. Receptionist en medewerker bij het ontbijt zeer hulpvaardig.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
4 september 2013 beoordeeld

Het AC Pisa hotel voldoet aan de normen. Nette kamers met het nodige comfort. Er wordt voor een kinderbedje gezorgd voor onze 10 weken oude dochter. Vriendelijk personeel, zowel het personeel aan de balie als het personeel dat de kamers onderhoudt.
Ze beschikken over een goede ondergrondse parking, al zou die wel Artis of goedkoper mogen zijn, voor buiten seizoen als je er als enige gast in staat...
Het ontbijt is correct maar niet heel erg variërend of uitgebreid, wat je al snel ondervindt als je hier enkele dagen verblijft.
De bereikbaar van het centrum (zuidelijk van de Arno) met de wagen viel vrij goed mee, daar werden we ook goed over geïnformeerd. Wj kozen Pisa voornamelijk als uitvalsbasis naar de kust Firenze, Lucca,... En waren dan ook aangenaam verrast over de binnenstad van Pisa.
De nabijheid van het winkelcentrum is zeker en vast een troef!

Verbleef: september 2013, reisde met familie
15 augustus 2013 beoordeeld

Ik verbleef in dit hotel in juni 2009 tijdens een zakenreis. Ik had de kamer geboekt via een reisagentschap, toen ik mij aanmeldde bij de balie waren zij niet op de hoogte van mijn boeking en de betaling zou niet binnen zijn, jammer als de administratie zo mis loopt. Uiteindelijk toch in orde gekomen. Een heel moderne kamer, netjes in orde, propere badkamer en een goed bed. Het ontbijt viel wel tegen, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Even verderop in de straat, als je naar links wandelt vanuit de inkom, is een klein restaurantje waar je economisch en goed kan eten.

• Verbleef: september 2012, reisde voor zaken