30 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Schiterend gelegen hotel, kleinschalig maar groot in zijn hartelijkheid en warmte. Warme ontvangst en na een vermoeiende dag een echt gevoel van thuis komen. Echt een hotel met veel liefde en passie gerund door de eigenaars

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
19 maart 2016 beoordeeld

Prachtig en goed gelegen hotelletje nabij het centraal station van Pisa. Heerlijke ( en eerlijke ) eigenaars die je enthousiast ontvangen en onmiddellijk laten thuis voelen. Mooie kamers, heel ruim en rustig. De ligging is perfect voor wie naast Pisa ook andere Toscaanse steden wilt bezoeken want centraal station is vlakbij. Een wandeling van een 20 tal minuten brengt je ook onmiddellijk in het toeristisch centrum van Pisa. Echt een aanrader en zeker aan te bevelen.

Kamertip: Geen tips nodig
  • Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
24 januari 2016 beoordeeld

Hotel bevind zich in een prachtig Italiaans pand met mooie grote kamers. Lekker geslapen en lekker gedoucht. Ontbijt is van prima kwaliteit en alles wordt goed aangevuld. De receptionist was zo vriendelijk om ons een goed restaurant aan te raden.

Kamertip: Kamer met uitzicht op de straat
  • Verbleef: juni 2015, reisde met familie
23 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Net hotel op loopafstand van station en centrum van Pisa.

Onze kamer en badkamer waren ruim.

Lekker ontbijt met verse croissants, broodjes en fruit met heerlijke koffie.

De gastvrouw was heel vriendelijk en gaf het verblijf een persoonlijk tintje.

Kortom een prettig verblijf met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
10 augustus 2015 beoordeeld

In verband met onze vroege vlucht de volgende ochtend gekozen voor dit hotel omdat het dicht bij de luchthaven maar ook bij het stadscentrum ligt. Aan de buitenkant heeft het een wat sobere uitstraling maar eenmaal binnen een keurig onderhouden hotel met vriendelijke staf. Wij hadden een zeer ruime kamer met balkon. Goed ontbijt en loopafstand naar de stad. De directe omgeving van het hotel is niet echt sfeervol en er is 's nachts veel omgevingsgeluid.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie