Beoordeeld op 23 september 2017 via mobiele applicatie

Wij zaten in de dependance van het hotel en die ligt nog dichter bij de toren dat het mooie hotel zelf.
Personeel super vriendelijk, prima ontbijt, mooie, schone kamers en toplocatie dus.
Enige minpunt was dat onze kamer erg gehorig was, kamer 2 direct na de receptie, en daardoor hoorde je alles wat daar gebeurt. Van telefoontjes tot iedereen die binnenkomt. Maar dat is ongetwijfeld in de andere kamers minder. Verder niks negatiefs te verzinnen, dus zeker een aanrader!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 14 augustus 2017

Op kruipafsrand van de scheve toren. Het hotel heeft een heel leuk filmpje gemaakt over de ontstaansgeschiedenis. Ze bestaan nog niet zo heel erg lang. Maar volgens hun promotiefilmpje ligt het hotel op 40 seconden lopen vanaf het plein der wonderen.
Dat klopt denk ik wel. Als je naar Pisa gaat voor de toren , de cathedraal enz. Ga dan naar dit hotel. Je kunt op het terrein parkeren (wel vooraf reserveren). En ga dan in de late avonduren of in de vroege ochtend naar het plein. Ik heb via de eigen website van de "leaving tower" kaarten gereserveerd voor de eerste optie in de ochtend (half 9) en dat was perfect. 3 tickets voor 53 euro. Bijna geen toeristen, lekker koel. Wat wil je nog meer. 'S avonds is het ook heerlijk rustig. Geweldig, wat een plein en wat een hotel.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 26 september 2016 via mobiele applicatie

Heel goed verblijf van 5 dagen in dependance (annex) hotel Pisa tower. Mooie kamer met hemelbed en grote , schone badkamer. Jammer van de kleine douchecel.
Verder was alles prima, goed ontbijt in het hoofdgebouw. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom alles voor een prima verblijf in het mooie Toscane

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 13 september 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel op prima locatie. Wij zaten in de annex. Geen stoel op kamer of balkon. Bloemen in bakken op het balkon vol schimmel en niet verzorgd. Ontbijt matig, een ei bijvoorbeeld was niet te krijgen.
Auti stond veilig achter een poort en het hotel zelf zag er charmant uit.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 28 augustus 2016

Prachtig hotel vlak aan de toren van Pisa. Uitstekende service, propere kamers met airco en afgesloten parking.
Wij logeerden in een familiekamer in een bijgebouw van het hotel maar dit was op wandelafstand van het hoofdgebouw.

Datum van verblijf: augustus 2016