Hotel Pisa Tower
US$ 127*
US$ 103*
Travelocity
Zie aanbieding
Helvetia(Pisa)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 82*
US$ 96*
US$ 93*
HotelsClick
  • Bar/lounge
FilterenAlle talen
26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed verblijf van 5 dagen in dependance (annex) hotel Pisa tower. Mooie kamer met hemelbed en grote , schone badkamer. Jammer van de kleine douchecel.
Verder was alles prima, goed ontbijt in het hoofdgebouw. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom alles voor een prima verblijf in het mooie Toscane

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel op prima locatie. Wij zaten in de annex. Geen stoel op kamer of balkon. Bloemen in bakken op het balkon vol schimmel en niet verzorgd. Ontbijt matig, een ei bijvoorbeeld was niet te krijgen.
Auti stond veilig achter een poort en het hotel zelf zag er charmant uit.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
28 augustus 2016 beoordeeld

Prachtig hotel vlak aan de toren van Pisa. Uitstekende service, propere kamers met airco en afgesloten parking.
Wij logeerden in een familiekamer in een bijgebouw van het hotel maar dit was op wandelafstand van het hoofdgebouw.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
14 mei 2015 beoordeeld

Een heel fijn en schoon hotel op plein bij bezienswaardigheden, s‘avonds was het zoveel rustiger en kon je genieten op een hele andere manier dan overdag. Ontbijt is niet uit uitgebreid maar wel voldoende en cappucino maken ze voor je op verzoek. Vriendelijke mensen aan receptie en bij ontbijt!

Kamertip: Kamer 4 naast de receptie op de begane grond was ivm geluidsoverlast van receptie en vertrekkende en komende gasten niet de ideale plaats.
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
22 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader op hele korte loopafstand van de toren van Pisa, de prijs is goed de kamers zijn groot en er is airco.. Kortom zeer geschikt hotel voor weekend verblijf zoals ik gedaan heb!! Het personeel tipte ons ook voor heel goed restaurant in de buurt la taverna de Emma! See mijn recensie

• Verbleef: November, 2014