Beoordeeld op 25 juli 2017 via mobiele applicatie

Het hotel bevindt zich aan de buitenkant van de rivier Arno, kort bij het station van Pisa die een geweldig snelle verbinding heeft met de luchthaven. Ideaal voor een citytrip . De kamer is in orde. Het bed is wel wat hard voor ons. Het ontbijt is prima.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 juni 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel , lekker in het centrum , kamers mooi ingericht . Wij werden gratis en voor niets van een standaard kamer naar een suite omgeboekt , ik had ze 's middags nl. nog een mail gestuurd met een bepaald verzoek , hieraan konden ze helaas niet meer voldoen , wat ik ook snapte , er werd me toen gelijk meegedeeld dat wij een upgrade zouden krijgen van het huis , klasse hoor . Het ontbijt is verder ook meer dan goed , geweldig gewoon , enig minpuntje vind ik de cappuccino uit een automaat . Verder top top top .

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 mei 2017

Prettig en schoon hotel goede met faciliteiten en scheep geprijsd. Zeer klantvriendelijk personeel. Leuk terrasje aan achterzijde van het hotel Shuttle naar luchthaven en goede wifi overal in het hotel. Circa 15 minuten lopen naar de toren van Pisa. Winkelstraat ligt direct achter het hotel.

• Verbleef: april 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 1 februari 2017

DIt hotel heeft een mooie, stijlvolle inrichting. De muren van alle kamers en ruimtes zijn artistiek beschilderd met Toscaanse landschappen, wapens en vaandeldoeken. De kamer (3 persoons_ had een ruime douche gelegenheid en een goed gevulde minibar- drankjes tegen zeer betaalbaar tarief! De matras precies stevig genoeg en (zo fijn!) hele grote maar platte kussens. Het is hartje januari, dus niet druk, maar wel wat last van gehorigheid.
Het ontbijt is rijk aan bruschetta, pizza en andere lekkernijen, naast de heerlijke ham en kaas. Plus een opvallend ruime zoetwaren-selectie en geweldige koffie.
Vanuit het hotel loop je in 1 minutt naar een bushalte, waar de bus naar het vliegveld stopt - dat kost slechts 7 minuten! Naar het centrum, of naar de scheve toren - binnen 15 minuten ben je er!
Kortom: een heel fijn hotel en in de winter zeker niet duur!

Kamertip: Voor wat langer verblijf (en ruimte om te werken), kies een 2 of 3 personns kamer voor net ietsje meer geld.
  • Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 januari 2017

Dit Hotel is gesitueerd midden in het centrum, is totaal gerenoveerd en is zeker zijn vier sterren waard. De kamers zijn ruim, met goede bedden en een fantastisch badkamer. Kon auto hier op het middenplein parkeren. Het ontbijt is buitengewoon goed, zeker de moeite waard hier te verblijven. jammer dat ze zelf geen restaurant in huis hebben.De bediening en service is zeer goed.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner