21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niks dan superlatieven voor deze LUXE B&B. Ondanks onze laattijdige aankomst stond de gastvrouw ons al op te wachten. Aangename verwelkoming, korte uitleg over het concept, de toegangscontrole en een kleine rondleiding in dit neusje van design. Het Live 09 is een knappe, nieuwe woning met 9 (?) kamers, een eigen parking met electronische toegangscontrole (badge) en een ruime, strakke tuin. Wij boekten een prachtig grote kamer met aparte zithoek (tafel, 2 stoelen), een lederen feauteuil en kingsize bed. Heb je tijdens de nacht noodzaak aan een flesje wijn (ruime keuze) of een flesje aqua, gewoon uit de (lobby) ijskast nemen en vermelden bij de check-out. Er is ook een eigen ijskastje op de kamer. Badkamer met toilet, bidet en inloopdouche.
‘s Morgens uitgebreid Italiaans ontbijt, dit wel zeggen, massa’s zoetigheden (cake, gebakjes, taart, etc...) maar natuurlijk is er ook aan de vlees/kaas/cornflakes lovers gedacht.. wat er niet ligt, tovert men wel te voorschijn. Pluspunt is de supervriendelijke bediening bij het ontbijt en de hulp bij het plannen van de dagtrip. Dit is een B&B waar we ZEKER nog terugkomen en om die reden kunnen we het alleen maar aanbevelen...

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
20 juli 2017 beoordeeld

Bij onze aankomst in de Via Fiorentura zen we enkel oude gebouwen. Hier gingen we zeker niet slapen!
na even verder gekeken te hebben zagen we een volledig afgesloten terrein vooraan in de straat. Ja hoor, hierachter lag een mooie moderne B&B !
Zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar die ons nog wat wegwijs maakte ovr het centrum van Pisa, goede parkeerplaatsen ...
De kamer en badkamer waren kraaknet, zeer ruim, modern en met een geruisloze airco !
Op het afvesliren domein kon de wagen geparkeerd worden.
Zeer verzorgd standaard ontbijt.
ideaal gelegen juist buiten centrum van Pisa.

Aanrader !

Kamertip: Alle kamers perfect.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed en verzorgde B&B met een parkeerplaats en heerlijke bedden. Hier 1 nacht geslapen voor een bezoek aan Pisa. Het verblijf is heerlijk schoon en nieuw. Het is ongeveer 15 minuten rijden nasr de toren van Pisa. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam en spreken bovendien goed Engels. Voor een bezoek aan Pisa een heerlijke plek.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
10 september 2014 beoordeeld

De eigenaars doen er alles aan het naar je zin te maken. Heel lekkere zelfgemaakte gebakjes bij het ontbijt. Heel propere kamers en goede parkeerplaats binnen omheining dus zonder zorgen. Lekkere pizzeria in de buurt.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
18 juni 2014 beoordeeld

Een uitstekende bed & Breakfast met mooie nieuwe kamers, uitstekende douche en goed bed. Het ontbijt is ook prima maar het beste is de service van de eigenaar. Ze wonen zelf boven de 9 kamers die ze verhuren en doen echt hun uiterste best om het perfect naar je zin te maken. Ik moest om 6:30 mijn vlucht halen en ze hadden zelfs voor me een ontbijt pakketje neergezet. Je zit ongeveer 10 minuten van Pisa maar ook vlakbij een klein centrum met een aantal prima restaurants. Echt een aanrader.

• Verbleef: juni 2014, reisde voor zaken