“Lekker italiaans”
Beoordeling van La Taverna di Emma

La Taverna di Emma
Geclassificeerd als nr. 54 van 1.054 Restaurants in Pisa
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker adres voor wie de echte italiaanse keuken wil proeven. Vriendelijke bediening. Vooral Italiaanse gasten, zelfs de kaart enkel in die taal maar de verrassing des te lekkerder... Zeker niet duur en je krijgt extraatjes.

15 februari 2018 beoordeeld

Zeer lekker gegeten op aanraden van de eigenaar van ons hotel, zeer authentiek, supper lekker
Zeer vriendelijk personeel, zeer goed van prijs
Een aanrader

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van het hotel waar we verbleven hier gaan eten, geen spijt van. Geen toeristisch restaurant, dus de kaart alleen in het Italiaans.
We namen een voorgerecht en een pasta. Het voorgerecht was al een maal op zich en vooral het gehakte rundvlees, soort steak tartare, was geweldig! Met heerlijk gedroogde tomaatjes en citroenboter. Aanrader! Ook de panzarotti was erg goed, net als de pasta; spaghetti carbonara en ravioli.
De zaak ging om 12.30 open voor de lunch en wij stonden als eerste klant van de dag al voor de deur te wachten. Binnen no-time zat de zaak vol. En terecht dus, want we hebben heerlijk gegeten.
4 ipv 5 sterren, want de dame die ons hielp (Emma?) liep niet over van enthousiasme; er kon geen lachje van af. De enige andere medewerker die we hebben gezien was daarentegen een stuk vriendelijker.
Komen zeker terug!

28 maart 2017 beoordeeld

Pisa, ach de toren is leuk om gezien te hebben, Maar bij Emma, daar moet je geweest zijn! Wat een zorg en aandacht van het personeel, wat een liefde voor het eten en de drank. Ondanks dat de hele tent vol zat, ook met lokale Italianen!, kreeg je de gepaste aandacht en was de wachttijd heel acceptabel. Als ik in de buurt ben ga ik vast nog even nar Emma om te genieten. Wel van te voren reserveren, want het is atijd vol!

17 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige eettent, lekker knus. We moesten een half uur wachten op onze tafel en konden om 2200 aan tafel. We kregen een gratis glaasje prosecco. Vervolgens eten besteld van de beperkte menukaart, de kaart is volledig Italiaans, maar de serveersters spreken prima Engels. Na 20 minuten kregen we het hoofdgerecht, erg lekker en goed betaalbaar (12 - 15€). Voorgerecht waren ze vergeten door de drukte.
Goed eten voor een zeer degelijke prijs, verwacht geen hoogstandjes.

Reizigers die La Taverna di Emma bekeken, bekeken ook

In La Taverna di Emma geweest? Deel je ervaringen!