NH Pisa
US$ 162*
Agoda.com
FilterenAlle talen
17 oktober 2017 beoordeeld

Hotel is goed gelegen voor wie vertrekt en/of aankomt vanuit PISA airport. met de PSAMOVER voor 2.7€ in hotel.
Op 10 minuten van het winkelcentrum. Pisa Toren is een eindje wandelen maar doenbaar.
Lekker ontbijt en rustige kamers.

• Verbleef: September, 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Van een 4sterren hotel verwacht je wel iets meer. Personeel spreekt slecht verstaanbaar Engels en is op het norse af.
Kleine kamer met een krappe douche. Locatie top maar de rest is niet noemenswaardig. Bezoek je Pisa een dag een prima keuze, blijf je langer zal ik verder zoeken.

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
8 maart 2017 beoordeeld

De locatie was prima tegenover het station en op 5 min rijden van de luchthaven maar wat een vies en oud hotel. Had een achteraf kamer wat niet meer was dan een oud washok. Airco werkte niet goed en wifi was erg matig. Vloer was plakkerig en onder het bed een hoop stof. Nooit meer dit hotel in Pisa. Cola uit de minibar 4,50. geen rek om je koffer op te leggen. Ontbijt lag oud brood en weinig variatie. NH Hotel Pisa is echt geen 4 sterren waard, een hostel had misschien dezelfde kwaliteit

• Verbleef: Maart, 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Margherita S, Direttore generale van NH Pisa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 maart 2017

dear guest
we are really sorry that your stay was so bad here.
we work hard to let our guest feel good and we want really apologize for your stay.
please if you came back to pisa ask about me.
sorry again

laura

21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb deze hotel gekozen puur voor locatie.
Vlakbij station en vliegveld.
Jammer genoeg vind ik deze hotel geen 4sterren waard. Verouderd badkamer.
Er was vandaag ook storing aan de liften. Moest helemaal naar de 5e verdieping gelopen. Gelukkig wel snel weer gerepareerd. Deze hotel heeft geen restaurant voor diner, maar gelukkig vewl keuze in de omgeving. In de zelfde straat een hele goede pizzaria met klei oven achter de muur die op houtskool werkt. Goedkoop en kwaliteit was erg goed.

Verbleef: September, 2016, reisde met familie
4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

1 nacht in dit hotel verbleven. Tussen 0:00 en 03:30 was slapen onmogelijk. Continue ging het alarm af. Volgens receptie was er niks aan de hand en moest ik niet meer bellen. Bij vertrek om 06:00 uur geen woord over een alarm, laat staan excuses. Houding van personeel vreselijk. Bij thuiskomst een mail gestuurd naar hotel voor restitutie. 0 reactie.... Los van de ligging een waardeloos hotel met waardeloos personeel.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner