“Heerlijk!”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Een TripAdvisor-lid
2 beoordelingen
“Heerlijk!”
Beoordeeld op 28 augustus 2017 voor een verblijf in Augustus, 2017

Geweldig genoten van ons verblijf. Wat een prachtige locatie, appartement is schoon en van alle gemakken voorzien. We kregen een warm welkom van Elisa met bubbels en lekkere dingen. Elisa was ook erg behulpzaam en communicatie verliep heel soepel. Topper is het geweldige zwembad, groot en veilig voor kleine kinderen (met ondiep gedeelte). Restaurantjes zijn er genoeg in de omgeving, maar we hebben ook aantal maal gebruik gemaakt van de bbq welke op je terras staat. Kortom geweldige plek!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren