Beoordeeld op 23 juli 2017

Gelegen tegen de stadswal aan van Lucca. Voldoende parkeergelegenheid en ze stellen fietsen ter beschikking. De bediening is vriendelijk. De kamer is OK. De douchekamer vonden we wat klein en zeker de douche zelf.
De afwerking is netjes. Voor een bezoek aan Lucca een goede locatie en met bijbehorende restaurant is het een extra pré.

Datum van verblijf: juli 2017
AlbCelide, E.FRANCO / Resident Manager van Albergo Celide, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2017

Beste Gast,

Bedankt voor de tijd om uw vijfsterrenoverzicht op TA te delen, waarderen we uw feedback. Ik ben verheugd om te zien dat je van je verblijf in Lucca genoten bent ..
Het was een genoegen om na je te kijken en ik hoop je binnenkort weer binnenkort weer te zien.

vriendelijke groeten.

Ermelindo Franco / Resident Manager

Beoordeeld op 19 maart 2017

redelijk standaard hotel net buiten de stadsring van lucca.hebben wel een goed restaurant. ik vond de kamers erg pover ingericht, erg klein en ik keek tegen een soort flatgebouw aan. viel eerlijk gezegd erg tegen en zeker geen 4 sterren. ontbijt ronduit matig, geen scrambled eggs geen kok in de ochtend

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Celide A, E.Franco Room Div. Manager van Albergo Celide, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2017

este gast,

Dank u voor uw mening gepost op ons hotel.

Onze excuses voor het niet hebben voldaan aan uw verwachtingen; We nemen nota van zijn verslagen om te verbeteren. Ons primaire doel en 'aan de behoeften van klanten te voldoen.

Wij hopen u terug naar ons hotel te verwelkomen.

oprecht

Ermelindo FRANCO / Rooms Division Manager

Beoordeeld op 20 september 2016

Heerlijk ontbijt. Zeer uitgebreid. Uitstekende Wifi door het hele gebouw. Hotel heeft eigen parkeerterrein naast en achter het hotel.
Perfecte ligging t.o.v. oude stadscentrum. Net buiten de vestingmuur. Gebruik de gratis fietsen, heel handig voor het stadscentrum en vooral ook erg leuk om een rondje over de vestingmuur te maken. De vestingmuur biedt niet alleen prachtige uitzichten, maar ook veel verkoeling.
We waren er maar 1 nacht en wilden nog veel van Lucca zien, daarom hebben we geen gebruik gemaakt van de complementaire Spa. Maar wat wij er van zagen gaan we dat een volgende keer wel doen.

Datum van verblijf: augustus 2016
AlbCelide, Responsabile reception van Albergo Celide, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2016

Dear Guest

thank you very much for your beautiful review.
Albergo Celide is the perfect location to start a visit of Lucca and its own marvellous surroundings.
....only one night !...no SPA....! what a best reason to come back and join us!
Best Regards

Beoordeeld op 18 augustus 2016

Prima locatie.
Gratis parkeren.
Vraag naar middengrote kamer omdat de standaard net iets groter kon.
Goede uitvalbasis voor Pisa en Cinque Terre.
vooral de fietsen die je gratis kunt krijgen zijn ideaal om door de stad te fietsen en over de historische muur.
Het restaurant dat direct aan het hotel ligt is voortreffelijk- sterrenklasse-wel reserveren.
Sauna en Spa is prima alleen raar dat je badkleding in de sauna moet dragen.

Datum van verblijf: augustus 2016
AlbCelide, Responsabile reception van Albergo Celide, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2016

Dear Guest
we are glad that you have enjoyed your stay with us and enjoy the best service and dedication that every day we reserve for our guests.
Albergo Celide works to improve itself constantly and hoping that his future experience may be even more positive.
We invite you for your next stay to experience our SPA and treatments available at our Wellness Centre.
Regards

Beoordeeld op 27 juni 2016 via mobiele applicatie

Hier verbleven voor 1 nacht op onze rondreis doorheen Italië. Daar het maar 1 nacht was boekten we de kleinste kamer en deze was ruim genoeg en gezellig ingericht. Prima bed en proper. Heel vriendelijk personeel. Boden ons gratis SPA aan en was heel fijn ontspannen. Ligging ideaal tov centrum. Gratis parking op privé terrein. Ontbijt mooi verzorgd met voldoende keuze. Aanrader.

Datum van verblijf: juli 2015
AlbCelide, Responsabile reception van Albergo Celide, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2016

Dear Guest
we are glad that you have enjoyed your stay with us and the best service and dedication that every day we reserve for our guests.
Regards