“De merels”
Beoordeling van Tre Merli

Tre Merli
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Tre Merli is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 161 van 650 Restaurants in Lucca
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk zaakje in het straatje achter anfitheatero pasta en de bief gegeten huiswijn 10€ pasta ook zoiets met koffie na 50€ voor 2 personen

20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Gedurfde (geen standaard) combinaties op de kaart! Omdat we sliepen in B&B Anfiteatro kregen we korting en een gratis fles wijn!

Het restaurant ligt net naast het Anfiteatro plein. Leuke lokatie met terras. Jammergenoeg niet altijd plek (of je moet reserveren).

11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval ontdekt op een bloedhete dag. Vriendelijke ontvangst op het schaduwrijke terras achter het amfitheater. Eten was heerlijk vers en super lekker. Prijs/kwaliteit was prima. We hadden tortellini met een salade en een vleesplankje met bruschetta.
Heerlijk.

27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed dag menu voor 14 euro, maar ook a la carte lekkere gerechten. Wij hadden extra naast de kaart caprese besteld, geen probleem! Tagliata di manzo, spaghetti, pizza allemaal lekker.

14 juli 2016 beoordeeld

aten hier pizza met het gezin. nieuwe combinaties van beleg die je niet vindt in een pizzeria bij ons. Lekkere antipasti. Vriendelijk personeel. Aan te raden.

Reizigers die Tre Merli bekeken, bekeken ook

In Tre Merli geweest? Deel je ervaringen!