Beoordeeld op 2 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hotel in villa in groot domein buiten de stad met zwembad en ruime kamers. Is wel aan een opfrisbeurt toe. Tuin is zeer aangenaam maar zou eveneens moeten aangepakt worden. Al bij al ademt alles wel een rijkelijke sfeer en een rijk verleden uit. Parking helemaal achteraan is in orde. Personeel en ontbijt buiten op het terras zijn correct.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 mei 2016

Een sfeervol, stijlvol en gastvrij hotel. Historisch met een monumentale stijl: Een palazzo met een mooie tuin in een parkachtige omgeving. Parkeren op eigen terrein. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben echt genoten van de kamer, maar ook van het diner.

Verbleef: mei 2016
principessalucca, Direttore van Villa La Principessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2016

Dear Luck C ,
thank you very much for your positive comment about your stay at Villa La Principessa !
Our staff is very happy you found his work friendly and helpful
We would be very pleased to welcome you again during your next visit in Lucca
Warm regards
Direttore

Beoordeeld op 8 mei 2016 via mobiele applicatie

Rond Lucca op zoek naar hotels kwamen we bij Villa La Principessa uit. Zo'n authentieke villa leek ons best leuk, rustig, net buiten het centrum. De foto's waren veelbelovend.

De setting is leuk, mooie lange oprit, achterliggend van de hoofdbaan gelegen, vlotte correcte ontvangst.
De kamer vonden we iets minder en vrij basic. Qua hygiëne kon het ook beter, meer specifiek de badkamer.
Het hotel kan eens een opknapbeurt gebruiken. Precies of de tijd heeft daar 20 jaar stilgestaan.
Het zwembad lag in de achtertuin en was OK.
Ontbijt was geen hoogvlieger.
We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant.

Kortom, niet slecht, maar geen hoogvlieger.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 oktober 2015

Met vrienden verbleven we hier in september in dit majestueuze hotel. Alles was in orde, met een speciale vermelding voor het vriendelijk en professioneel personeel. Je kan je ogen uitkijken op de merkwaardige mooie inrichting van de gemeenschappelijke ruimtes en de kamers. Een favoriet hotel waar wij zeker graag naar terug zullen komen.

• Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
principessalucca, Direttore van Villa La Principessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2016

Dear LandVanGa,
we thank you for kind words and high value that you gave in your review, for your favorable comment and to recommend Villa la Principessa

We are pleased to find out that you are very satisfied for choosing the hotel

We hope you will return very soon in Lucca!
It will be a pleasure to give you our warm welcome again
Kind regards
Manager

Beoordeeld op 28 september 2015

Goed hotel. Het personeel is ietwat afstandelijk maar heel vriendelijk correct. we hadden een mooie kamer met een heel hysterisch behangetje. Alles schoon, bed was goed alleen mijn man lag in behoorlijke kuil. Super zwembad, lekker fris zullen we maar zeggen ( wij waren midden september). 's avonds was het moeilijk om iets te bestellen,er liep heel weinig personeel rond.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
principessalucca, Direttore van Villa La Principessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2015

Dear Silvia K.

we would like to thank you for your kind review about Villa La Principessa.
We are very pleased that you enjoyed our swimming pool
We hope to see you again very soon, to receive you with all our courtesy and attention.
kind regards
Direttore