Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 94 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Marta Guest House(Santa Maria del Giudice)
  • Gratis parkeren
Best Western Grand Hotel Guinigi(Lucca)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Gratis parkeren
Eurostars Toscana(Lucca)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
8 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Rond Lucca op zoek naar hotels kwamen we bij Villa La Principessa uit. Zo'n authentieke villa leek ons best leuk, rustig, net buiten het centrum. De foto's waren veelbelovend.

De setting is leuk, mooie lange oprit, achterliggend van de hoofdbaan gelegen, vlotte correcte ontvangst.
De kamer vonden we iets minder en vrij basic. Qua hygiëne kon het ook beter, meer specifiek de badkamer.
Het hotel kan eens een opknapbeurt gebruiken. Precies of de tijd heeft daar 20 jaar stilgestaan.
Het zwembad lag in de achtertuin en was OK.
Ontbijt was geen hoogvlieger.
We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant.

Kortom, niet slecht, maar geen hoogvlieger.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
18 oktober 2015 beoordeeld

Met vrienden verbleven we hier in september in dit majestueuze hotel. Alles was in orde, met een speciale vermelding voor het vriendelijk en professioneel personeel. Je kan je ogen uitkijken op de merkwaardige mooie inrichting van de gemeenschappelijke ruimtes en de kamers. Een favoriet hotel waar wij zeker graag naar terug zullen komen.

• Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
principessalucca, Direttore van Villa La Principessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2016

Dear LandVanGa,
we thank you for kind words and high value that you gave in your review, for your favorable comment and to recommend Villa la Principessa

We are pleased to find out that you are very satisfied for choosing the hotel

We hope you will return very soon in Lucca!
It will be a pleasure to give you our warm welcome again
Kind regards
Manager

28 september 2015 beoordeeld

Goed hotel. Het personeel is ietwat afstandelijk maar heel vriendelijk correct. we hadden een mooie kamer met een heel hysterisch behangetje. Alles schoon, bed was goed alleen mijn man lag in behoorlijke kuil. Super zwembad, lekker fris zullen we maar zeggen ( wij waren midden september). 's avonds was het moeilijk om iets te bestellen,er liep heel weinig personeel rond.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
principessalucca, Direttore van Villa La Principessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2015

Dear Silvia K.

we would like to thank you for your kind review about Villa La Principessa.
We are very pleased that you enjoyed our swimming pool
We hope to see you again very soon, to receive you with all our courtesy and attention.
kind regards

10 september 2015 beoordeeld

Wij verbleven 11 nachten in deze prachtige Toscaanse villa. Wij hebben genoten van de sfeer en de rust. Prachtige grote kamer met grote badkamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker een aanrader..

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
principessalucca, Direttore van Villa La Principessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2015

Dear Lies H ,
Grazie!!! Thanks for the nice words dedicated to our hotel.
We are pleased to know that the hotel will be appreciated. We hope to see you again in your next visit to Lucca
Kind regards

22 augustus 2015 beoordeeld

We verbleven hier 5 nachten. We kregen een erg ruime suite met een zeer grote en luxe badkamer. Het hotel is een eeuwenoude villa en heeft dan ook een mooie deftige en rustieke uitstraling. Het personeel is zeer beleefd en houdt zich op de achtergrond.
Ontbijten in de tuin is erg aangenaam. Het is geen goedkoop hotel maar dat vertaald zich ook naar het gevoel van luxe tijdens het verblijf.
De villa ligt ongeveer 10 minuten rijden van Lucca, 25 minuten van Pisa en 30 minuten van de zee.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie

Dear Kai G
We are so happy you enjoyed your stay , thanks for your review and for the kind words about the Villa and our restaurant.
We do our best to offer a wonderful stay taking care of our guests in a relaxed and private atmosphere

We look forward to welcoming you again for your next visit in Lucca