10 september 2015 beoordeeld

Wij verbleven 11 nachten in deze prachtige Toscaanse villa. Wij hebben genoten van de sfeer en de rust. Prachtige grote kamer met grote badkamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker een aanrader..

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
principessalucca, Direttore van Villa La Principessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2015

Dear Lies H ,
Grazie!!! Thanks for the nice words dedicated to our hotel.
We are pleased to know that the hotel will be appreciated. We hope to see you again in your next visit to Lucca
Kind regards

22 augustus 2015 beoordeeld

We verbleven hier 5 nachten. We kregen een erg ruime suite met een zeer grote en luxe badkamer. Het hotel is een eeuwenoude villa en heeft dan ook een mooie deftige en rustieke uitstraling. Het personeel is zeer beleefd en houdt zich op de achtergrond.
Ontbijten in de tuin is erg aangenaam. Het is geen goedkoop hotel maar dat vertaald zich ook naar het gevoel van luxe tijdens het verblijf.
De villa ligt ongeveer 10 minuten rijden van Lucca, 25 minuten van Pisa en 30 minuten van de zee.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
principessalucca, Direttore van Villa La Principessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2015

Dear Kai G
We are so happy you enjoyed your stay , thanks for your review and for the kind words about the Villa and our restaurant.
We do our best to offer a wonderful stay taking care of our guests in a relaxed and private atmosphere

We look forward to welcoming you again for your next visit in Lucca

23 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze reis naar centraal Italië deden we dit hotel aan . Het was deze reis ons 4 hotel. De foto's die we gezien hadden riepen toch een bepaalde verwachting op. Anderzijds was de prijs zo laag en dat inclusief ontbijt dat we eigenlijk zeer benieuwd waren. Het was inderdaad een prachtige villa. Uitstekende slaapkamer ietwat gedateerd maar volledig passend in deze villa. Schitterende tuin met bemand zwembad en een meer dan geweldig ontbijt. Tel daarbij op het zeer vriendelijke personeel, de locatie nabij Lucca en je komt tot de slotsom. Hier gaan we zeker terug

Verbleef: september 2014, reisde met een partner
principessalucca, Direttore van Villa La Principessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2015

Dear jensje,
We are glad that you enjoyed our hotel. thank you

15 september 2014 beoordeeld

Een prachtige Toscaanse villa in een lommerrijke tuin waar 's middags de lunch geserveerd werd.
Het ontbijt is zeer uitgebreid, zou niets kunnen bedenken wat er niet was!
Bediening is zeer vriendelijk met gepaste afstand. Kamers zijn zeer comfortabel en schoon.

• Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
principessalucca, Direttore van Villa La Principessa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2015

Dear Jokierott,
Thanks for the nice words that he dedicated to our hotel.
Ciao
Ivan C.
Manager

7 september 2014 beoordeeld

Na eerder verblijf in dit hotel eind augustus /begin september weer voor La Principessa gekozen.
Prachtige kamer met houten vloer en klassieke uitstraling van interieur. Hotel is echt een romantische oude villa met mooie details.
Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en beschikbaar. Bij het zwembad was er voldoende ruimte met ook de mogelijkheid naast het zwembad in de tuin te verblijven waar ook de lunch tegen redelijke prijzen prima verzorgd wordt.
Wat wij vaker meegemaakt hebben elders is dat een grote groep gasten enkele dagen het hotel overspoeld. Nu was bijvoorbeeld vanwege een groep van enige tientallen het restaurant een extra dag gesloten voor de overige gasten. Het karakter van een klein hotel veranderd daardoor. Daarom de service beoordeling daar mij verlaagd. Voortaan wil ik eerst weten of er een groot gezelschap geboekt heeft.

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner

Dear Ben t.
thank you for your nice words, we remember you that we have just 40 rooms in totaly, for this reason we can have maximum one group and some room for individuals.
We remain at your disposal for a future visit in Lucca.
Best
Manager